Vil ikke sove om aften når der er gæster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. februar 2013

TanjaHolmAndersen

Min datter på 6mdr. vil simpelthen ikke sove om aften vis jeg har gæste, heller ikke vis vi er helt stille. Normalt plejer hun at ligge sig til at sove med det samme når hun bliver puttet om aften og vågner ikke før næste morgen. Men vis der er gæster sover hun ikke før de er gået igen. 

Hvordan kan det være? Og er der noget jeg kan gøre, eller er det bare slut med gæster om aften ? 

Hilsen 

tanja 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

L&V

TanjaHolmAndersen skriver:

Min datter på 6mdr. vil simpelthen ikke sove om aften vis jeg har gæste, heller ikke vis vi er helt stille. Normalt plejer hun at ligge sig til at sove med det samme når hun bliver puttet om aften og vågner ikke før næste morgen. Men vis der er gæster sover hun ikke før de er gået igen. 

Hvordan kan det være? Og er der noget jeg kan gøre, eller er det bare slut med gæster om aften ? 

Hilsen 

tanja 

Kan det ikke være fordi det ikke er som det plejer, hvis du forstår..

Anmeld

10. februar 2013

morethanperfect

Hilsen 

tanja 

Mon ikke hun kan mærke der er noget anderledes ved det hele
Det tror jeg ..

Hvad med at gæsterne kommer når hun er lagt i seng ?

Anmeld

10. februar 2013

Monski

Min søn er godt nok 3 år og kan godt sove selvom der er gæster, MEN det kunne han ikke før for 6 måneder siden ca.
Vi har først gæster efter han sover, ca. 19:05 han bliver lagt 19:00
Det har hjulpet os rigtig meget

Anmeld

10. februar 2013

TanjaHolmAndersen

Har endnu ikke prøvet at få gæster efter hun er faldet i søvn, men kunne være man skulle afprøve det og se om det hjælper.

tak for svarene  

Anmeld

10. februar 2013

Monski

Har endnu ikke prøvet at få gæster efter hun er faldet i søvn, men kunne være man skulle afprøve det og se om det hjælper.

tak for svarene  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.