Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger Her kommer lige en lille hyggetråd...
Ja, men overskriften siger jo sig selv: Har i kæledyr hos jer? Hvis ja, hvilke? ...
I må forresten hjertens gerne vedhæfte et billede, hvis I har lyst.
Kh, og god aften til alle!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har lille Bastian på 3-4 måneder! Han er så dejlig en kanin, men en kæmpe personlighed allerede. Han er klart en ballademager, men han er klart også en "hvis jeg nu kigger rigtig sødt på dig, får jeg så ikke et stykke tørret æble - pleaaaaaaaaaaaaaase?"
Jeg har ikke rigtig andre billeder af ham, da vi har haft ham så kort tid. Når vejret bliver bedre, skal vi øve springing med ham!
CBM skriver: Hej piger Her kommer lige en lille hyggetråd... Ja, men overskriften siger jo sig selv: Har i kæledyr hos jer? Hvis ja, hvilke? ... I må forresten hjertens gerne vedhæfte et billede, hvis I har lyst. Kh, og god aften til alle!
Ja vores smukke, stædige, bære-nag, snakkende Cleo
Dinna88 skriver: Vi har lille Bastian på 3-4 måneder! Han er så dejlig en kanin, men en kæmpe personlighed allerede. Han er klart en ballademager, men han er klart også en "hvis jeg nu kigger rigtig sødt på dig, får jeg så ikke et stykke tørret æble - pleaaaaaaaaaaaaaase?" Jeg har ikke rigtig andre billeder af ham, da vi har haft ham så kort tid. Når vejret bliver bedre, skal vi øve springing med ham!
Haha, hvor er han nuttet
Jeg har forresten selv en pruttende fransk bulldog han på 10 måneder, men har desværre ikke noget billede af ham på den her computer
Britt88 skriver: Ih en hyggelig tråd Jah vi har en lille hund, papillonen Lui på snart 7 år Lui er fuldstændig som en hvalp - og vild med pivedyr Eeeelsker min lille vuf
Ih en hyggelig tråd Jah vi har en lille hund, papillonen Lui på snart 7 år Lui er fuldstændig som en hvalp - og vild med pivedyr Eeeelsker min lille vuf
Ih, jeg er bare fuldstændig forelsket i hunde, i alle størrelser!
Og billedet ville ikke lige med første gang
CBM skriver: Haha, hvor er han nuttet
ja, er han ikke?! Min kæreste er helt vild med hans poter, men jeg er vist mest faldet for ørerne. De er jo så brede!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128