Hvor skal vi hen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

fairlady

Karina84 skriver:

Det kommer vel an på hvilken type ferie i ønsker jer? Vil i ud og se en masse på egen hånd, eller er det en dase ferie. De fleste lande og selskaber har steder som passer til alle slags ferier, er mit indtryk i hvert fald

vi ville gerne på charterferie, hvor der er mulighed for at køre rundt til natursmukke steder og spise noget godt mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

tarkoflen

fairlady skriver:

hvad var godt ved kreta?

Nu elsker jeg græsk mad og så var der varmt, menneskerne var søde og rare og der var nogle gode udflugtsmål og så synes jeg der var rigtig flot dernede

Anmeld

11. februar 2013

fairlady

tarkoflen skriver:

Nu elsker jeg græsk mad og så var der varmt, menneskerne var søde og rare og der var nogle gode udflugtsmål og så synes jeg der var rigtig flot dernede

okay, tak, det må jeg hellere undersøge også, så

Anmeld

11. februar 2013

tarkoflen

fairlady skriver:

okay, tak, det må jeg hellere undersøge også, så

Ja det synes jeg du skal der er mange selskaber der er børnevenlige, der også har rejser derned!

Rigtig god fornøjelse med at finde en skøn rejse

Anmeld

11. februar 2013

fairlady

tarkoflen skriver:

Ja det synes jeg du skal der er mange selskaber der er børnevenlige, der også har rejser derned!

Rigtig god fornøjelse med at finde en skøn rejse

tak for det

Anmeld

11. februar 2013

Karina84

fairlady skriver:

vi ville gerne på charterferie, hvor der er mulighed for at køre rundt til natursmukke steder og spise noget godt mad

Ah okay 

Altsaa nu er jeg ikke lige saa berejst, men har været i Italien, Spanien og paa Rhodos.

Rhodos er en rigtig dejlig ø, mine forældre inviterede os (dvs. en flok  med 8 voksne, en teenager, børnebørn og saa dem selv) derned og det var super. 

Jeg har ogsaa været sammen med svigerne paa ferie omkring Garda søen i Italien, der havde vi dog en bil, men der er ogsaa lidt af hvert og det er rigtig flot.

Spanien var med manden før vi fik børn, her havde vi lejet en bil (fløj til Barcalona), og boede paa et af feriestederne op langs kysten nord for Barcalona. Det var ogsaa rigtig lækkert.

Hihi alle steder er jo lækre saa længe der er sol og varme og man bor et dejligt sted  

Anmeld

11. februar 2013

Svenne

Vi elsker de græske øer!

Har været på Cypern, Kreta, Kos, Rhodos og Zakhyntos.

Men ellers er Mallorca også et vidunderligt sted med børn!

Anmeld

11. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Græske øer ville være et hit, er jeg sikker på.
Maden er lækker, vejret er super og grækere er venlige.

Jeg har selv boet på Kreta.

Men generelt er der jo oftest muligheder for at leje en bil og tage på udflugter, hvorend I tager hen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.