Besked fra en ekskæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. februar 2013

Anonym trådstarter

Mit barns far som samtidig er min eks kæreste (Snart 5 år siden vi gik fra hinanden) har i dag sendt følgene besked:

Hvor er det egentlig irreterende at tænke så meget på en pige jeg ikke er vild med

(Han taler om mig)

Er der nogle af jer der kan analysere det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

baby012

Han tænker meget på dig, men skriver direkte at han ikke er vild med dig, 

tænker lidt, hvordan er jeres forhold ellers ?? Snakker i godt sammen eller ? 

Ville nok skrive og spørge hvad han tænkte på ?  

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Vi har ikke talt godt sammen i flere år. Det er først for nylig da vi endelig er blevet enige om at vi i bund og grund hele tiden har været enige,og nu sidder jeg og er forvirret over beskeden 

Anmeld

10. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Mit barns far som samtidig er min eks kæreste (Snart 5 år siden vi gik fra hinanden) har i dag sendt følgene besked:

Hvor er det egentlig irreterende at tænke så meget på en pige jeg ikke er vild med

(Han taler om mig)

Enten er det en klodset måde at sige på, at han er forvirret over, du fylder så meget i hans tanker - eller også synes han, du er besværlig og tager hans tid. Meget svært at sige uden at kende mere til jeres forhold. 

Anmeld

10. februar 2013

henh01

jeg læser den som at han enten er vild med dig (pga smileyen)

eller

at han rent faktisk synes det er irriterende at være bundet til dig igennem Jeres barn - da han er tvunget til at tænke på dig selvom han egentlig helst var fri.

Anmeld

10. februar 2013

baby012

henh01 skriver:

jeg læser den som at han enten er vild med dig (pga smileyen)

eller

at han rent faktisk synes det er irriterende at være bundet til dig igennem Jeres barn - da han er tvunget til at tænke på dig selvom han egentlig helst var fri.

Tænker det samme 

Anmeld

10. februar 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

(Han taler om mig)

Det er en kluntet mande måde at skrive at han er vild med dig på

Anmeld

10. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

(Han taler om mig)

Jeg ville nok spørger indtil om han mente hans synes det var irriterende fordi i er bundet til at snakke sammen pga jeres barn. Eller hvad han egentlig mener med det

Anmeld

10. februar 2013

blomst84

jeg læser det som om du irritere ham  Tror ikke han ville skrive sådan til dig hvis han ville noget med dig 

Anmeld

10. februar 2013

TeamRocket

At det er irriterende at være tvunget til at tænke på dig selv om han ikke bryder sig om dig. Sådan forstår jeg det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.