Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mit barns far som samtidig er min eks kæreste (Snart 5 år siden vi gik fra hinanden) har i dag sendt følgene besked:
Hvor er det egentlig irreterende at tænke så meget på en pige jeg ikke er vild med
(Han taler om mig)
Er der nogle af jer der kan analysere det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Han tænker meget på dig, men skriver direkte at han ikke er vild med dig,
tænker lidt, hvordan er jeres forhold ellers ?? Snakker i godt sammen eller ?
Ville nok skrive og spørge hvad han tænkte på ?
Vi har ikke talt godt sammen i flere år. Det er først for nylig da vi endelig er blevet enige om at vi i bund og grund hele tiden har været enige,og nu sidder jeg og er forvirret over beskeden
Anonym skriver: Mit barns far som samtidig er min eks kæreste (Snart 5 år siden vi gik fra hinanden) har i dag sendt følgene besked: Hvor er det egentlig irreterende at tænke så meget på en pige jeg ikke er vild med (Han taler om mig) Er der nogle af jer der kan analysere det?
Enten er det en klodset måde at sige på, at han er forvirret over, du fylder så meget i hans tanker - eller også synes han, du er besværlig og tager hans tid. Meget svært at sige uden at kende mere til jeres forhold.
henh01 skriver: jeg læser den som at han enten er vild med dig (pga smileyen) ellerat han rent faktisk synes det er irriterende at være bundet til dig igennem Jeres barn - da han er tvunget til at tænke på dig selvom han egentlig helst var fri.
jeg læser den som at han enten er vild med dig (pga smileyen) ellerat han rent faktisk synes det er irriterende at være bundet til dig igennem Jeres barn - da han er tvunget til at tænke på dig selvom han egentlig helst var fri.
Tænker det samme
Det er en kluntet mande måde at skrive at han er vild med dig på
jeg læser det som om du irritere ham Tror ikke han ville skrive sådan til dig hvis han ville noget med dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128