Kort udd/kursus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger/kvinder og Drenge/mænd.

Som overskriften siger, Kort udd eller kursus, uden at betale men istedet for at få su/elevløn. Jeg er 18 år. Færdig udd med folkeskolen, og fået 9klasses eksammensbevis for ca 3 år siden. Jeg startede derefter på en erhvervsuddannelse, Social og sunhedsskolen i KBH. Der tog jeg en grundforløbs udd og derefter videre til Sosu hjælper, men droppede desværre ud et par månneder før jeg skulle afslutte uddannelsen. Jeg har på den skole også været på praktik på et plejehjem. Jeg fik også brand+førstehjælps bevis.
Men nu er jeg arbejdsledig og har ingen udd....Jeg vil gerne igang med noget, så jeg idet mindste har en fremtid, altså et kursus indenfor noget godt eller en meget kort udd.
Er der nogen af jer her inde der kan komme med forslag/råd? har brug for jeres hjælp.
Det skal lige siges jeg prøver med at søge på google men det er lidt svært da jeg intet kender til det.

Tak for du læste med, 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Dianabk

Hvis du er lidt interesseret for sosu så gå ind på SOPU.dk og tjek deres kurser. Mener også RUC har noget....

Anmeld

11. februar 2013

FogL

Anonym skriver:

Som overskriften siger, Kort udd eller kursus, uden at betale men istedet for at få su/elevløn. Jeg er 18 år. Færdig udd med folkeskolen, og fået 9klasses eksammensbevis for ca 3 år siden. Jeg startede derefter på en erhvervsuddannelse, Social og sunhedsskolen i KBH. Der tog jeg en grundforløbs udd og derefter videre til Sosu hjælper, men droppede desværre ud et par månneder før jeg skulle afslutte uddannelsen. Jeg har på den skole også været på praktik på et plejehjem. Jeg fik også brand+førstehjælps bevis.
Men nu er jeg arbejdsledig og har ingen udd....Jeg vil gerne igang med noget, så jeg idet mindste har en fremtid, altså et kursus indenfor noget godt eller en meget kort udd.
Er der nogen af jer her inde der kan komme med forslag/råd? har brug for jeres hjælp.
Det skal lige siges jeg prøver med at søge på google men det er lidt svært da jeg intet kender til det.

Tak for du læste med, 

Nu ved jeg jo slet ikke hvad du vil ud over det sundhedsfaglige?

Anmeld

11. februar 2013

Masig

Anonym skriver:

Tak for du læste med, 

Har du kigget på ug.dk?? Der er da lidt inspiration at finde. 

Hvor er du fra i landet?

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Har du kigget på ug.dk?? Der er da lidt inspiration at finde. 

Hvor er du fra i landet?

Kbh

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Nu ved jeg jo slet ikke hvad du vil ud over det sundhedsfaglige?

Tænker lidt på kontor eller lufthavns kursus/udd...ikke det sunhedsfaglige

Anmeld

11. februar 2013

Masig

Anonym skriver:

Kbh

Nå, ja så kender jeg ikke nogle steder du kan finde kurser. Kender kun på fyn hvor jeg selv er 

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Nå, ja så kender jeg ikke nogle steder du kan finde kurser. Kender kun på fyn hvor jeg selv er 

nederen

Anmeld

12. februar 2013

FogL

Anonym skriver:

Tænker lidt på kontor eller lufthavns kursus/udd...ikke det sunhedsfaglige

Så er det HG du skal have fat i. Den tager 4 år - 2 år på skole og 2 år i praktik. (så egentlig kun 2 års reel uddannelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.