Tremmesenge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. februar 2013

Juni-barn

Hey de damer...

vi er begyndt at kigge rigtig meget på tremmesenge og synes virkelig det er svært at finde den rigtige.. 

Vi har kigget en del på leanders senge da det jo er lidt smart den kan bygges ud... 

Men  jeg har forelske mig lidt i babydans Emilie seng da siden kan sænkes når behovet er for det.. Og det tror jeg at jeg godt kunne få brug for da jeg ikke er den højeste i verden... 

Synes det er så svært at vælge... Håber der er nogen der har lidt erfaringer med disse senge... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Miss Church

Juni-barn skriver:

Hey de damer...

vi er begyndt at kigge rigtig meget på tremmesenge og synes virkelig det er svært at finde den rigtige.. 

Vi har kigget en del på leanders senge da det jo er lidt smart den kan bygges ud... 

Men  jeg har forelske mig lidt i babydans Emilie seng da siden kan sænkes når behovet er for det.. Og det tror jeg at jeg godt kunne få brug for da jeg ikke er den højeste i verden... 

Synes det er så svært at vælge... Håber der er nogen der har lidt erfaringer med disse senge... 

Vi havde uden tvivl købt en Leander seng, hvis vi ikke skulle have tvillinger. Den er bare så flot og super smart. 

Men da vi fandt ud af, at der var to, blev prioriteterne lidt anderledes  

Anmeld

10. februar 2013

Sabsy

Juni-barn skriver:

Hey de damer...

Jeg har en Emilie til slag

Anmeld

10. februar 2013

Juni-barn

Miss Church skriver:

Vi havde uden tvivl købt en Leander seng, hvis vi ikke skulle have tvillinger. Den er bare så flot og super smart. 

Men da vi fandt ud af, at der var to, blev prioriteterne lidt anderledes  

Tvillinger gør tingene lidt anderledes

jeg synes også bare det er mange penge for en seng... Nok mest det der holder mig tilbage... Og nok også lidt at bunden af sengen er langt nede så er lidt bange for jeg har afværg ved at nå når bebs skal ligges i seng hvis han sover... 

Anmeld

10. februar 2013

Miss Church

Juni-barn skriver:

Tvillinger gør tingene lidt anderledes

jeg synes også bare det er mange penge for en seng... Nok mest det der holder mig tilbage... Og nok også lidt at bunden af sengen er langt nede så er lidt bange for jeg har afværg ved at nå når bebs skal ligges i seng hvis han sover... 

Det er rigtig mange penge! Men den kan jo også bruges i mange år jeg mener da også at bunden i leander-sengen kan hæves?

Anmeld

10. februar 2013

Juni-barn

Miss Church skriver:

Det er rigtig mange penge! Men den kan jo også bruges i mange år jeg mener da også at bunden i leander-sengen kan hæves?

Den kan være i 2 højder... Men den kan jo ikke være oppe når han blive en bølle der vil kravle ud af sengen... 

Anmeld

10. februar 2013

FogL

Juni-barn skriver:

Hey de damer...

Hvis i vil have en seng som barnet kan vokse i, er Stokke og Sebra's seng også en mulighed. Begge er dog også i den dyre ende. Har ingen erfaring med nogle af dem, men er forelsket i Sebrasengen. Den skal baby #2 have, det er stensikkert!

Anmeld

10. februar 2013

modesty

Vi fik en brugt tremmeseng af min fætter. Den fungerer super. Hvis vi ikke havde fået den, havde vi købt den her fra IKEA:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90115997/

Det er virkelig ikke noget jeg ville prioritere at smide en masse penge efter.

Anmeld

10. februar 2013

Victoria2013

Vi har planer om at vores lille skal have sådan en Gulliver seng fra IKEA... den kan alt det vi gerne vil have og er ikke vildt dyr

Derudover var der for nyligt én herinde der var så sød at poste en Tænk-test på babysenge og Gulliver sengen scorede højest point som den bedste seng i flest kategorier. Så det er helt klart den vi skal have

Anmeld

10. februar 2013

Miss Church

Juni-barn skriver:

Den kan være i 2 højder... Men den kan jo ikke være oppe når han blive en bølle der vil kravle ud af sengen... 

Nårh så misforstod jeg dig. Tror da ikke den en dybere end andre tremmesenge? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.