Vel hjemvendt fra Italien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
2 svar
4 synes godt om
10. februar 2013

hautecouture

Uha... Kæresten og jeg har været på skiferie i en uge sammen med min søster, svoger og deres 3 børn (11, 9 og 4 år) - deres mindste var med for første gang mens vores lille Ayamus holdt ferie hos mormor og morfar  moren her græd lidt, da bedsteforældrene kørte med hende, men som forventet har der intet været med hende  Åh, hun er altså bare så god 

Nå, men det var en FANTASTISK tur, høj sol, lunt i vejret og masser af lækker nyfalden sne, det var så godt at komme afsted igen (det er 7 år siden jeg sidst var på ski) - bortset fra at vores, ellers dejlige, bil gik i stykker da vi nåede Schweiz... Turboen røg en tur - så på værksted med den gennem SOS og afsted videre i en lånebil (ny, flot Ford Focus st. car) - mange timer på skiferie brugt på, at tale i Tlf med SOS og tilsidst aftale at vi kunne hente vores bil - klar og lavet - på hjemvejen... Bum, lige en ekstraregning på 16.000  - men den skulle jo laves - vi hentede den og byttede med lånebilen... Men hovsa, på parkeringspladsen går det ned ad bakke og der er MEGA meget sne, så kæresten tonser vores monster af en bil ind i siden på en lille VW polo  - videregive forsikringsoplysninger og efter yderligere en time kunnevi ENDELIG begive os hjemad - vi tog fra Italien kl 05.30 og vi var hjemme 22.45

Men at se min datters glade fjæs og høre hendes begejstrede hvin, da hun vågnede og opdagede vi var kommet hjem, opvejer ALT 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Janni.

Velkommen hjem. Godt i kom helskindet hjem. Sikke en tur hjemad.

Anmeld

11. februar 2013

hautecouture

Janni. skriver:

Velkommen hjem. Godt i kom helskindet hjem. Sikke en tur hjemad.

Tak. Der var LANGT hjem, men skøn ferie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.