Besøg i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Karo

Idag skulle vi på besøg i vuggestuen kærgården hvor Marcus skal starte den første August. Da vi jo først er flyttet hertil hvidovre 1 Maj, havde vi ikke rigtigt tid til at sætte os ind i de forskellige vuggestuer, så vi valgte dem der lå tættest. Af de tre kiggede vi på deres hjemmeside og prioterede dem herefter. Så vi var lidt spændte på hvad det var for et sted.

For et par år siden havde de en brænd dernede så vuggestuen er helt nyrenoveret. En rigtig flot og dejlig vuggestue. Men det vigtigeste er helt klart at personalet var vildt søde og så havde de en rigtig god omgangs tone personalet imellem. Marcus var helt vild. Han ville da ikke side hos os, nej, nej han kravlede rundt på gulvet og legede med alt han kunne komme i nærheden af.

Bagefter snakkede vi med lederen dernede. Hun fortalte at vi har været meget heldige. De er en meget atraktiv institution dernede og det er meget svært at få en plads. Og da vi kørte hjem sagde Martin da også at han godt kan forstå at den er så atraktiv. Så vi er meget glade og tilfredse med at Marcus skal gå der. Jeg har lidt frygtet at Marcus skal passes af fremmede menesker men efter at have mødt dem dernede glæder jeg mig rent faktisk til at han skal starte.

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. juni 2009

Bondepigen

Neej, hvor lyder det bare dejligt. Det er sådan det skal være, at man er (rimelig) tryg ved at aflevere sit barn. Det er bare så vigtigt, så jeg glæder mig virkelig på jeres vegne.

Anmeld

19. juni 2009

ChatH

HVor lyder det bare skønt!! Så bliver det jo dejligt at køre bette manden ind det sted

Tillykke med det

Anmeld

19. juni 2009

Lilac

Ej, hvor godt! Det er da super dejligt for jer, at det er så nyt og at personalet var så søde!! Håber bare vi bliver lige så heldige med vores dagplejer....

Anmeld

19. juni 2009

supertrunte30

Det lyder da som et super sted...Det er jo vigtigt at vi er trygge ved stedet hvor vores børn skal passes. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.