Åhhh what a night!! Igen Igen... Igen...
I bliver simpelthen nød til at hjælpe mig piger!! Jeg ved snart hverken ud eller ind 
Sagen er den at vores søn på 2,4 år vågner ved midnatstid og vil ind til os. Mange gange er han ikke helt vågen, men "vågen" nok til at fortælle at han vil ind i mors og fars seng og gud nåde hvis vi prøver at putte ham i egen seng igen
Han går helt amok! Nå, men sagen er den at jeg ikke helt ved hvad pokker jeg skal stille op... for når han kommer ind i vores seng så "karder" han rundt og vi får slag og spark. Han ligger og råber (ganske vidst i søvne tror jeg) og slår ud efter os eller laver "flyvespark" Jeg er bleve ramt i hovedet og i ryggen op til flere gange. Kan mærke jeg virkelig skal tage mig sammen for ikke at få et "flip" MEN han "sover" jo... og ved jo nok ikke hvad der foregår!
Vi tænker at der sker en masse indeni ham... og jeg ønsker jo at hjælpe ham på bedst mulig vis. I nat råbte han: "NEJ gååååå.... NEJ NEJ " og sparkede ud efter "os" og moslede rundt i sengen. "NEJ Freya" (Freya er hans lillesøster) Ja, undskyld tror det er lidt rodet... men sådan føler jeg det også oveni hovedet 
Det er ikke meget søvn vi får herhjemme. Vi har snakket om at "tage kampen" (forstå mig ret) og blive med ham inde på værelset. Vi kan ikke holde ud at ligge i sengen med ham, hvor vi bliver udsat for lidt af hvert. Lillesøster bliver også vækket af alt den uro... og det er bare ikke holdbart i længden!
Han kan f.eks også bede om vand... og når vi så henter det så vil han ikke have det. Så stiller vi det på kommoden og så går han fuldstændig amok og skriger og hyler at han vil have vand. MEN han vil jo for pokker ikke have det?! Jeg nægter simpelthen at "hoppe og danse" for ham. Jeg ved godt han er en lille dreng men han skal ikke styre slagets gang og det føler jeg lidt sker til tider!
Det kan ikke være rigtig at far "jages" ud af sengen og må sove på sofaen!! Han kan ligge og råbe på sin far og hvis han så kommer ind så slår han ud efter ham og skriger "GÅÅÅÅÅÅ"
HJÆLP mig! Andre der oplever det samme? Hvad gør I??
Han virker næsten som om han er "besat"
Når han vågner om morgenen er han vores dejlige glade og til tider morgensure dreng... Men der er en verdens til foreskel!
Tak fordi du læste så langt!
God dag ♥
Anmeld