hvornår kan man have sex efter en spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.787 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Afe

Hej Alle,

Det er selvfølgelig ikke rart at være en del af dette forum, men hvor er det befriende at der også findes et fællesskab for de ikke så sjove sider af graviditeter!!!

Jeg har desværre lige fået en medicinsk abort da vi desværre fandt ud af at fosteret ikke havde vokset siden 7. uge, rigtig trist. Jeg ville ellers være i 11. uge idag. Det var første graviditet, og jeg var simpelthen så chokeret over at få den besked. Det havde jeg simpelthen ikke forudset da jeg kun blødte lidt og ingen smerter havde haft overhovedet.

Jeg startede den medicinske abort og bløder selvfølgelig stadig, men jeg vil egentlig spørge jer hvornår I tror at man kan have sex igen?

Jeg vil selvfølgelig vente til jeg er holdt op med at bløde men er det fint med sex når det er stoppet tror I?

Mange hilsner
A

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Ni-ko-li-ne

hej

allerførst... det er jeg ked af at høre.... må være hårdt og jeg synes du klarer det utroligt flot!

jeg er ganske sikker på at det er fint med sex når du er stoppet med at bløde

knus Karina

Anmeld

18. juni 2009

haps

Afe skriver:

Hej Alle,

Det er selvfølgelig ikke rart at være en del af dette forum, men hvor er det befriende at der også findes et fællesskab for de ikke så sjove sider af graviditeter!!!

Jeg har desværre lige fået en medicinsk abort da vi desværre fandt ud af at fosteret ikke havde vokset siden 7. uge, rigtig trist. Jeg ville ellers være i 11. uge idag. Det var første graviditet, og jeg var simpelthen så chokeret over at få den besked. Det havde jeg simpelthen ikke forudset da jeg kun blødte lidt og ingen smerter havde haft overhovedet.

Jeg startede den medicinske abort og bløder selvfølgelig stadig, men jeg vil egentlig spørge jer hvornår I tror at man kan have sex igen?

Jeg vil selvfølgelig vente til jeg er holdt op med at bløde men er det fint med sex når det er stoppet tror I?

Mange hilsner
A

Er rigtig ked af at høre om din oplevelse - håber I er gode til at få snakket det igennem igen og igen og igen..
Har haft en lignende oplevelse for ca. et halvt år siden og det er kommet bag på mig hvor meget det betyder - især når du bliver gravid igen..
Men det jeg fik afvide var at det var bedst at vente til det var holdt op med at bløde, men hvis vi ikke kunne vente skulle vi bare bruge kondom - og så vente til efter første menustration med at prøve igen..

Mange tanker  
Helene.

Anmeld

18. juni 2009

Samus1983

Afe skriver:

Hej Alle,

Mange hilsner
A

Hej..

Jeg er ked af at hører med dit tab.. Jeg selv en sa den 20 april i år, da jeg var i uge 8-9.

Jeg blødte i en uge og derefter havde vi sex... Lægen på sygehuset sagde vi sku bruge kondom de første 2 uger efter, pga bakterier og blødning.

Håber det kan hjælpe dig lidt...

Anmeld

18. juni 2009

Mor.sander

Sikke noget møg... Syntes det er så uretfærdig at nogen skal igennem det

Vi har desværre lige været igennem det for anden gang på et halv år..
Men vi har sexet siden, jeg stoppede med at bløde for 3 dage siden... og det samme sidste gang også...

Så kom i bare igang med hjemme gymnastiken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.