hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

yagnes

pigerrr er denne test positiv el ? har testet 3 dage i træk men samme utydelig streg. ser tydeligerer ud i virkligheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

yagnes

9. februar 2013

FrkZier

nesss skriver:

umidelbart ser den positiv ud, men prøv at test igen om 2-3 dage, så skal der helst være en tydlig udvikling

Anmeld

9. februar 2013

banana3

nesss skriver:

Der er ihvertfald en streg, så mon ikke ? tillykke, hvis det er ønsket

Anmeld

9. februar 2013

yagnes

tak for jeres svar. ved ik helt er meget usikker og idag har jeg haft ngt mærkeligt med maven :/

Anmeld

11. februar 2013

yagnes

er 3+2 idag og testen viser stdig det samme.. øvv

Anmeld

11. februar 2013

Hullabullabulla

nesss skriver:

pigerrr er denne test positiv el ? har testet 3 dage i træk men samme utydelig streg. ser tydeligerer ud i virkligheden

Kommer stregen indenfor 3 minutter ?

Altså hvis du kun er 3+2 ville jeg da vente med at tage flere tests indtil din mens er forsinket.. Du kommer bare til at bruge alt for mange penge hvis du skal teste hver dag - og du bliver nok ikke klogere af det + at der jo desværre stadig er risiko for bio..

For at den er positiv om 4-5 dage

Anmeld

11. februar 2013

Stivdie

nesss skriver:

Er det en g-test eller en ÆL-test? Hvis det er en g-test, så er der en chance for at du er gravid, men hit det lige 4-5 dage for du tester aalt for tidligt! Hvis det er en ÆL-test, så er den negativ.

Anmeld

12. februar 2013

yagnes

det er en graviditetstest.. nu har jeg ikke lvet nogen idag håber jeg kan vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.