For meget computerspil !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har I problemer med at jeres børn spiller for meget computer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

650 visninger
4 svar
2 synes godt om
9. februar 2013

Helene Bernstorff

I gamle dage gik vi i skoven og lavede kastaniedyr, gik på legepladsen og brugte naturen.
I dag er det anderledes, min 8 årige søn sidder ved computeren hele tiden, og nu har jeg været nød til at lave regler for dette. Jeg havde svært ved at sætte grænser og fastholde at han ikke måtte sidde så længe foran computeren. Det var i starten ikke populært, men jeg valget at bruge tid sammen med ham i naturen, så skete der noget andet og ingen sure miner og sikke en fornøjelse. !!! Nu spørger han hele tiden om vi skal ud og lege.
Børnefødselsdag har vi lige holdt på naturlegepladsen, og i dag har vi lavet fuglefoder, en opskrift og film som jeg har lagt ind på www.barnetsfest.dk , hvor I kan se hvor nemt det er at finde på andet end at sidde foran computeren. Der masser af inspiration til din børnefødselsdag og anden underholdning på barnetsfest hjemmeside og den er et besøg værd.  Mvh Helene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

LR85

Det lyder som om du er stifter a den hjemmeside hva'

men dejligt med inspiration

Anmeld

9. februar 2013

LinLin

Min ældste er 6 år og har faktisk min gamle bærbare liggende på sit skrivebord på værelset. Men han bruger den meget sjældent og spørger altid inden. Desuden gider han max spille 45 min ad gangen!

Så absolut ingen problemer her!

Anmeld

9. februar 2013

TeamRocket

Helene Bernstorff skriver:

I gamle dage gik vi i skoven og lavede kastaniedyr, gik på legepladsen og brugte naturen.
I dag er det anderledes, min 8 årige søn sidder ved computeren hele tiden, og nu har jeg været nød til at lave regler for dette. Jeg havde svært ved at sætte grænser og fastholde at han ikke måtte sidde så længe foran computeren. Det var i starten ikke populært, men jeg valget at bruge tid sammen med ham i naturen, så skete der noget andet og ingen sure miner og sikke en fornøjelse. !!! Nu spørger han hele tiden om vi skal ud og lege.
Børnefødselsdag har vi lige holdt på naturlegepladsen, og i dag har vi lavet fuglefoder, en opskrift og film som jeg har lagt ind på www.barnetsfest.dk , hvor I kan se hvor nemt det er at finde på andet end at sidde foran computeren. Der masser af inspiration til din børnefødselsdag og anden underholdning på barnetsfest hjemmeside og den er et besøg værd.  Mvh Helene

Vores datter fylder 5 i næste måned men hun gider sjældent spille computer, tror det sker 15 min hver 3 måned så det er lige til at klare ;-) dog elsker hun udeliv, dyr og blomster hun er en rigtig ronja røverdatter :-D

Anmeld

9. februar 2013

Drømme

Tja, reklame for hjemmeside ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.