NS-træf i Østjylland :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

Ida.

Ærgerligt, at I ikke kan komme Tina og Rikke - men det giver os jo en undskyldning for endnu et træf

Men NØJ hvor jeg glæder mig til at møde jer alle!!!

Detaljer kommer senere  

(Min Annika er med 2 n'er )

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

anna-jonas

Skønt..............med sådan et NS træf, tæt på. Vi vil gerne komme, hvis der er plads.........og vil glæde os til at se jer alle.

Knus Mette

Anmeld

20. juni 2009

ChatH

IHHH hvor fedt mette
Glæder mig til at møde dig og tøserne også

BY the Way nu jer der er fra lokal området, nogen der kender et godt sted man kan overnatte, hotel eller lignende??? vi skal nemlig overnatte til mandag hvor vi skal i lalandia billund

Knus chatarina

Anmeld

20. juni 2009

anna-jonas

Chatarina skriver:

IHHH hvor fedt mette
Glæder mig til at møde dig og tøserne også

BY the Way nu jer der er fra lokal området, nogen der kender et godt sted man kan overnatte, hotel eller lignende??? vi skal nemlig overnatte til mandag hvor vi skal i lalandia billund

Knus chatarina

Tak Chatarina.................det varmede mig at få den besked, mere end du lige aner.

Anmeld

20. juni 2009

Lilac

hvor bliver det spændende, hvis vi bliver så mange Glæder mig til at møde jer alle sammen, og gense de af jer jeg har mødt før

Knus fra Iben & xxx

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Ej hvior lyder fedt med alle jer der kommer. Og en skam at Rikke og Tina ik kan komme

Anmeld

21. juni 2009

grinbidderen

hej ej det kunne jo være vild fedt at komme med til jyde-træf men bor jo langt der fra bor i korsør, men valdemar og jeg tog jo til odense til træf så hvis det er muligt kunne det godt tænkes vi gerne ville med???
ville der være en plads til os?
og hvordan kommer man der til ellers?
hilsen gitte og valdemar.

Anmeld

21. juni 2009

Ida.

Nej hvor skønt med så stor tilslutning!!!!

Indtil videre ser det sådan her ud;

grinbidderen (Gitte og Valdemar) - måske
annajonas (Mette, Anna og Ida)
chatarina (Chatarina, Victoria og Emma-Sophie)
justanothername (Katrine, Bianca og Celina)
xxx (Iben og xxx)
suanne85 (Susanne og Emil)
idamaria83 (Ida, Annika og Lina)

Vores hus er ikke kæmpestort - men mon ikke vi kan finde en plads til alle  der skal i hvert fald nok blive knald på med alle de store piger!!  hehe det bliver så sjovt at se, om de kan finde ud af at lege sammen!!

Jeg glæder mig til at se jer!!

Knus

Anmeld

21. juni 2009

Vingummien

idamaria83 skriver:

Nej hvor skønt med så stor tilslutning!!!!

Indtil videre ser det sådan her ud;

grinbidderen (Gitte og Valdemar) - måske
annajonas (Mette, Anna og Ida)
chatarina (Chatarina, Victoria og Emma-Sophie)
justanothername (Katrine, Bianca og Celina)
xxx (Iben og xxx)
suanne85 (Susanne og Emil)
idamaria83 (Ida, Annika og Lina)

Vores hus er ikke kæmpestort - men mon ikke vi kan finde en plads til alle  der skal i hvert fald nok blive knald på med alle de store piger!!  hehe det bliver så sjovt at se, om de kan finde ud af at lege sammen!!

Jeg glæder mig til at se jer!!

Knus

bliver da noget at holde øje med hehe

Men tænkte om når tiden nærmer sig om du ik kan smide en privat besked hvis nu man lige misser et indlæg.

Og så vil jeg spørge pænt om Emils halvsøster på 3½ om der er evt er plads til hende, hun er en meget stille pige

Anmeld

21. juni 2009

Ida.

suanne85 skriver:

bliver da noget at holde øje med hehe

Men tænkte om når tiden nærmer sig om du ik kan smide en privat besked hvis nu man lige misser et indlæg.

Og så vil jeg spørge pænt om Emils halvsøster på 3½ om der er evt er plads til hende, hun er en meget stille pige

Det må hun da  der er jo nok af tøser at lege med  - hvad hedder hun?

I øvrigt kan du tilmelde dig abonnement på den her tråd, så misser du ikke noget (så står det nemlig inde under dine nyheder) - helt smart!!!

/Ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.