Symptomer kommer og går ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

Viventerjer

Hej oplever i også at, jeres symptomer kommer og går?? syntes det lidt frustrerende faktisk .. Vil jo gerne konstant mærke der er noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

hemmeliglidtendnu

Viventerdig skriver:

Hej oplever i også at, jeres symptomer kommer og går?? syntes det lidt frustrerende faktisk .. Vil jo gerne konstant mærke der er noget

Svarede dig i den anden tråd, men tænkte, at jeg også lige kunne svare her, så der kan komme gang i gruppen lisså stille!

Du har ret - det ville helt klart være mest betryggende at mærke symptomer hele tiden, så man ved at baby ikke er forsvundet ud i den blå luft! Jeg blev først rigtig rolig med den første, da jeg begyndte at mærke liv hver dag - og det varer dælme længe før vi er så langt

Anmeld

10. februar 2013

Viventerjer

hemmeliglidtendnu skriver:

Svarede dig i den anden tråd, men tænkte, at jeg også lige kunne svare her, så der kan komme gang i gruppen lisså stille!

Du har ret - det ville helt klart være mest betryggende at mærke symptomer hele tiden, så man ved at baby ikke er forsvundet ud i den blå luft! Jeg blev først rigtig rolig med den første, da jeg begyndte at mærke liv hver dag - og det varer dælme længe før vi er så langt

Bare i orden Tror jeg vil have det på samme måde når det kommer til stykket .. Puha glæder mig til vi ovre de her første mdr.

Anmeld

10. februar 2013

Martin88

Viventerdig skriver:

Bruger kærestens profil for at være hemmelig, da jeg kender nogle herinde..

I min tidligere gravidtet gik og kom symptomerne som det ville

men denne gang er de her her 24 timer i døgnet, vil sige jeg er meget mere rolig denne gang end sidst..

Bare prøv ikke at være urolig og nyd når du kan mærke din gravidtet

Anmeld

10. februar 2013

Viventerjer

Martin88 skriver:

Bruger kærestens profil for at være hemmelig, da jeg kender nogle herinde..

I min tidligere gravidtet gik og kom symptomerne som det ville

men denne gang er de her her 24 timer i døgnet, vil sige jeg er meget mere rolig denne gang end sidst..

Bare prøv ikke at være urolig og nyd når du kan mærke din gravidtet

Du har helt ret det er betryggende at der er flere der oplever det samme

Anmeld

14. marts 2013

pcoramt

Viventerjer skriver:

Jeg har det på samme måde, nogle dag bliver jeg så bekymret og går på wc 50 gange bare for at tjekke at der ikke er kommet noget blod. Glæder mig så meget til at mærke liv

Anmeld

19. marts 2013

Pessimisten

pcoramt skriver:

Jeg har det på samme måde, nogle dag bliver jeg så bekymret og går på wc 50 gange bare for at tjekke at der ikke er kommet noget blod. Glæder mig så meget til at mærke liv

Det er 'sjovt' som man bare et så skide usikker.. Jeg er flere gange vågnet midt om natten, fordi jeg jer i gang med at mærke om. Der er ekstra vådt, og om jeg måske bløder. Det er meget surealistisk  og møgfrustrende at man ikke selv har kontrol over den fantastiske udvikling der finder sted inde i ens egen mave. 

heldigvis er jeg langsomt begyndt at slappe lidt mere af, og accepteret at jeg ikke kan tage beslutningen om hvorvidt det skal lykkedes. Jeg kan bare gøre det bedste for mig og den lille bønne, og så håbe... men jeg tror også at det hænger sammen med, at min krop blev totalt udmattet at være gravid og samtidig konstant nervøs over hvor stor sandsynligheden er for at det går galt

for at de små spirer trives og udvikles som de skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.