Så holdt nærigheden altså ikke længere ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
2 svar
3 synes godt om
9. februar 2013

Jupiter

Ja jeg har jo siden jeg blev gravid, svoret at jeg ikke vil bruge en masse penge på tøj. Min plan var at finde det tøj frem som jeg godt kunne "udvide", og så kun investere i det allermest nødvendige.

Hmm, i dag har jeg så altså købt et par strømpebukser, en bluse og to kjoler/lange toppe fordi jeg simpelthen ikke kan holde ud at se mig selv i det samme tøj uge efter uge

Det var jo faktisk ikke nødvendigt når jeg tænker efter, så her må jeg jo trække ordene i mig igen - det huer mig altså slet slet ikke!

Men men men, nu kan jeg da holde mig selv ud igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

tarkoflen

Jupiter skriver:

Ja jeg har jo siden jeg blev gravid, svoret at jeg ikke vil bruge en masse penge på tøj. Min plan var at finde det tøj frem som jeg godt kunne "udvide", og så kun investere i det allermest nødvendige.

Hmm, i dag har jeg så altså købt et par strømpebukser, en bluse og to kjoler/lange toppe fordi jeg simpelthen ikke kan holde ud at se mig selv i det samme tøj uge efter uge

Det var jo faktisk ikke nødvendigt når jeg tænker efter, så her må jeg jo trække ordene i mig igen - det huer mig altså slet slet ikke!

Men men men, nu kan jeg da holde mig selv ud igen

Jeg er ualmindelig glad for de få ting jeg har købt, der er til gravide! Det sidder altså bare så meget pænere og jeg føler mig bedre tilpas!

Så tillykke med dine køb, nyd dem

Anmeld

9. februar 2013

Jupiter

tarkoflen skriver:

Jeg er ualmindelig glad for de få ting jeg har købt, der er til gravide! Det sidder altså bare så meget pænere og jeg føler mig bedre tilpas!

Så tillykke med dine køb, nyd dem

Jeg sidder også og smiler over mig selv i mit fine nye tøj

Det der med principper som fraviges er ikke min stærke side, men jeg kommer da helt sikkert også til at sluge kameler når baby kommer ud, så jeg kan lige så godt vænne mig til det, ikk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.