????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
7 svar
1 synes godt om
9. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej alle. Jeg søger lidt hjælp. Da det er weekend og jeg derfor ikke kan kontaktE SP min datter på 4 måneder gider ikke at drikke af flaske og det har stået sådan i 3 dage. Hun spiser grØd. Nu kommer spørgsmål gør det noget at hun ikke drikker MME?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Ditte-3

bland det i grøden 

Anmeld

9. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

Hej alle. Jeg søger lidt hjælp. Da det er weekend og jeg derfor ikke kan kontaktE SP min datter på 4 måneder gider ikke at drikke af flaske og det har stået sådan i 3 dage. Hun spiser grØd. Nu kommer spørgsmål gør det noget at hun ikke drikker MME?? 

Ja det vil jeg mene. Hun ska ha 400ml pr døgn hendes tarme er slet ikke gearet til at spise store måltider grød og intet andet

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

Må man gerne blande MME i færdiglavet grød? Har hørt at de får forstoppelse af det??

Ja, har nemlig læst mig frem til at de skal spise mindst 400 ml. i døgnet MME. Men hun gider simpelthen ikke :-( 

Anmeld

24. februar 2013

Nattøs

Anonym skriver:

Må man gerne blande MME i færdiglavet grød? Har hørt at de får forstoppelse af det??

Ja, har nemlig læst mig frem til at de skal spise mindst 400 ml. i døgnet MME. Men hun gider simpelthen ikke :-( 

Her fik hun det blandet i grøden og ingen problemer

Prøv også at give hende det på glas.

Anmeld

24. februar 2013

Isabella_mor

du kan lave grød til hende selv.. det er altså ikke så svært..!! det er så let så let.

og så kan du komme mme i det i stedet, 

og så kan du prøve at give hende det i en kop i stedet, evt tudekop hvis du har det.. 

det kan også være du skal skifte suttehovedet til en med et lidt større hul... det kan også have noget at sige.. 

Anmeld

24. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jeg ville prøve at skifte sut i flasken til et nr større, så hun ikke skal suge så hårdt

Anmeld

24. februar 2013

LR85

Ja det gør bestemt noget. 

Det primære måltid skal dækkes af flasken. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.