Nogen der har haft kok til deres bryllup?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

bobbles

Månsson skriver:

Min mand er af en stor familie og jeg kan godt li når sådan noget er en kulinariske oplevelse

det er da os hyggeligt nok :-) jeg synes selv 38 er mange personer men det er nok fordi min familie er en lille familie :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

L&V

bobbles skriver:

JJa

det er da os hyggeligt nok :-) jeg synes selv 38 er mange personer men det er nok fordi min familie er en lille familie :-)

Jamen det er jo det.. Istarten når vi var til noget med hans familie tænkte jeg os bare wow men man vender sig til det.

Anmeld

9. februar 2013

bobbles

Månsson skriver:

Jamen det er jo det.. Istarten når vi var til noget med hans familie tænkte jeg os bare wow men man vender sig til det.

ja det samme her min kæreste er os den med den store familie

Anmeld

11. februar 2013

Muhmi

bobbles skriver:

ja du må meget gerne høre hvad han tager for et hel aftens arrangement :-) har bare slet ikke lyst til at skulle bruge tid på selv at servere eller lave mad når man kan betale sig fra det :-)

Skal lige høre hvornår i skal holde bryllup og hvor osv

Anmeld

11. februar 2013

bobbles

Muhmi skriver:

Skal lige høre hvornår i skal holde bryllup og hvor osv

vi har ikke sat nogen dato endnu lige nu er vi i gang med at spare op. men vi regner med det bliver på sogne gården lige over for Melby kirke

Anmeld

11. februar 2013

sus82

Vi havde en kok og en hjælper til vores bryllup og der fik vi en pris pr. Gæst ca. 250 kr for fire retter og natmad og så købte de ind og sørgede for det hele, så deres arbejdsløn var med i prisen.

Anmeld

11. februar 2013

Muhmi

bobbles skriver:

vi har ikke sat nogen dato endnu lige nu er vi i gang med at spare op. men vi regner med det bliver på sogne gården lige over for Melby kirke

Okay... Jeg ringer og spørger ham i dag eller i morgen

Anmeld

11. februar 2013

channie-g

bobbles skriver:

ja vi har nu snakket om at hyre en kok til vores bryllup som skal lave en buffet. Men hvad dælen koster sådan en? vi snakkede om 10.000 kr men kan det gøre det eller er det dyrere? nogen der har erfaring med en hyret kok til deres bryllup?

Vi brugte en kok til vores bryllup og hans damer serverede... Vi gav 2500 + vi købte selv madvarene ind... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.