Og gud hvor er jeg smadret, det er da vildt så træt man kan blive af frisk luft fra stranden en hel dag

Kl 9 kørte bussen fra vuggetuen af og så gik turen til stranden, Emil var så træt at lagde sig til at sove med det samme han kom i barnevognen, så han stod og snork sov i stærk blæst på stranden, tror han sov rigtig godt hehe

Så skulle vi op i teltet på campingpladsen og spise og børnene skulle sove af dem der sover til middag.
Emil havde jo sovet så han var frisk og var på hoppepude og ude og gynge osv, han hyggede sig rigtigt.
Hende den dumme pædagog jeg har fortalt om var også med, og opdagede slet ik hun var væk på et tidspunkt hahahaha. Hun sad inde ved dem der sov, og jeg spørger en af de andre om der ik skulle sidde en derinde ved dem, og det gjorde hun... Hehe pinligt

Inden vi skulle hjem fik vi is og Emil elsker is, men var en vand is, og tror ik rigtig han forstod den da han ik ku bide stykker af ligesom på en fløde is hehe, så han skældte den lidt ud. tosset dreng.
Han var rigtig træt da vi kørte hjem, men er det ik typisk først at falde i søvn lige inden man er hjemme, han faldt i søvn i rundkørelsen lige tæt ved vuggestuen,og der var bare ingen hjemme, kaldte på ham osv, men nej hehe.
Heldigvis hentede frank os ved bussen så han bar ham lige ned i barnevognen og så gik vi en tur så han ku sove.
På campingpladsen var der det fedeste wc til børn. 2 badekar som forstiller biler. 3 børnewcer bagved en bjørnedør, håndvaske i 3 forskellige højder og børne brussere hehe. total lækkert må jeg sige.