Tur på stranden med vuggestuen idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Vingummien

Og gud hvor er jeg smadret, det er da vildt så træt man kan blive af frisk luft fra stranden en hel dag

Kl 9 kørte bussen fra vuggetuen af og så gik turen til stranden, Emil var så træt at lagde sig til at sove med det samme han kom i barnevognen, så han stod og snork sov i stærk blæst på stranden, tror han sov rigtig godt hehe

Så skulle vi op i teltet på campingpladsen og spise og børnene skulle sove af dem der sover til middag.
Emil havde jo sovet så han var frisk og var på hoppepude og ude og gynge osv, han hyggede sig rigtigt.

Hende den dumme pædagog jeg har fortalt om var også med, og opdagede slet ik hun var væk på et tidspunkt hahahaha. Hun sad inde ved dem der sov, og jeg spørger en af de andre om der ik skulle sidde en derinde ved dem, og det gjorde hun... Hehe  pinligt

Inden vi skulle hjem fik vi is og Emil elsker is, men var en vand is, og tror ik rigtig han forstod den da han ik ku bide stykker af ligesom på en fløde is hehe, så han skældte den lidt ud. tosset dreng.

Han var rigtig træt da vi kørte hjem, men er det ik typisk først at falde i søvn lige inden man er hjemme, han faldt i søvn i rundkørelsen lige tæt ved vuggestuen,og der var bare ingen hjemme, kaldte på ham osv, men nej hehe.
Heldigvis hentede frank os ved bussen så han bar ham lige ned i barnevognen og så gik vi en tur så han ku sove.

På campingpladsen var der det fedeste wc til børn. 2 badekar som forstiller biler. 3 børnewcer bagved en bjørnedør, håndvaske i 3 forskellige højder og børne brussere hehe. total lækkert må jeg sige.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. juni 2009

Ida.

Det lyder da bare som en helt igennem skøn dag!!  og hvor er Emil da bare en dejlig lille dreng!!

Anmeld

18. juni 2009

Vingummien

Tak

vi sku heller ik ha været med da Emil var syg igår, men da han sov hele natten i nat uden at vågne og var total hyper i morges så syntes jeg godt vi kunne, og han hyggede sig os helt vildt.

Anmeld

18. juni 2009

ChatH

Lyder som en skøn dag

Anmeld

18. juni 2009

Karo

Sikken dejlig dag i har haft jer. Altid dejligt med en lille udflugt.

Anmeld

18. juni 2009

Bondepigen

Er glad for at I havde en dejlig dag. Emil er altså bare så sød. Har på fornemmelsen, at han er en rigtig lille guttermand... 

Anmeld

19. juni 2009

lion

Skønt billede af "min" lillemand.
Lyder til at I havde en super tur med masser af hygge.

Anmeld

19. juni 2009

Lilac

Ih, hvor lyder det bare som en dejlig dag! Og fedt at det var så børnevenligt dernede!

Anmeld

19. juni 2009

supertrunte30

Hvor lyder det bare hyggeligt...Med det lidt bedre vejr udenfor og lovende vejr i næste uge, får jeg da helt vildt lyst til at tage på stranden...

Anmeld

19. juni 2009

Vingummien

Er os bare dejligt med sådan en tur til stranden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.