taler med mig selv, taler med mig selv, taler med mit bedre jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. marts 2008

Susan1978

la la la la la la la la

GRINER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2008

Susan1978

nå men så kan jeg da fortælle om min feeeeede dag... NOT er jo alene med ungerne, som valgte at stå op kl 620... :S Også ved jeg bare ikke hvad der har naget Emil hele dagen.. Han har skreget of and off hele dagen.. virkelig hjerteskærende med tårer og det hele. :'( DET er virkelig sjældent han er så ulykkelig også hele dagen. ?? ja jeg fatter det ik. først troede jeg det var fordi der måske er en tand på vej.. (han har ingen) så jeg har købt det der AFTA MED og smurte ham når han skulle sove.. Min søster og Jason har været forbi.. ret hyggeligt selvom ungerne har været træls.. bare det at at tale med en anden end spørgejørgen og skrigeballonen. 8D har været rart. vi gik en laang tur i det gode vejr.. her til aften skreg emil igen fuldstændig vildt.. lige pludeslig så stikker han bare i et hyl og holder ik op igen.. ? jeg har måtte have ham i viklen meget af aftenen, så gik det lige. Mens jeg fik lidt mad sad han og hang helt ind til mig og bare gumlede på sutten. Så lagde jeg ham over på sofaen, hvilket heldigvis passede ham ganske godt, så der lå han og så Max sammen med Ea.. så sked han en ordentlig bæ også var han glad .. ?? jamen jeg har bare ikke fattet den dreng i dag.. håber dagen i morgen er meget bedre.. Susan som er blevet lovet massage af kæresten når han kommer hjem i morgen aften.. :)

Anmeld

15. marts 2008

Lene76

hehe hygger du dig dernede i den anden ende af landet:D hehe

kender godt de dage hvor ungerene bare er PISSE træls......men dagen imorgen er helt sikkert bedre:))

go søndag

(H)Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.