idamaria83 skriver:
Hej tøser,
Jeg mangler en kreativ løsning på et problem.
Vores stue/køkken/alrum er ikke særlig stor i forhold til alle de funktioner, den skal opfylde. Vores rækkehus er i to etager, hvilket betyder, at pigernes værelser er ovenpå, hvilket igen betyder, at vi er nødt til at have legetøj i stuen permanent. Mens Lina er lille har vi også en kravlegård, så pladsen er trang efterhånden.
Indtil nu har vi bare haft Annikas legetøj til at stå i en legetøjskasse eller to på gulvet - vi skifter så legetøjet ud en gang imellem, så hun får leget med alt det legetøj, hun har. Men jeg er ved at være træt af at have en kasse til at stå på gulvet og har været på jagt efter et eller andet opbevaringsmøbel, der ikke fylder for meget. Men jeg synes godt nok, det er svært...det skal jo gerne være til at holde ud at kigge på, når det nu skal stå i det rum, hvor vi opholder os allermest.
Har I en god idé til et møbel eller andet til opbevaring af legetøj i stuen? (gerne med links til hvor man kan købe eller links til billeder) - og hvad gør I med legetøj i stuen? Jeg har absolut intet imod, at der bliver leget med legetøj i min stue!!! Men det skal være til at rydde op, så jeg ikke lige pludselig tager en køretur på et BRIO-tog 
/Ida, der glæder sig til, at kravlegården ikke er nødvendig længere...
Tror lige meget hvordan man bor vil man altid ha legetøj i stuen... det har vi ihvertfald altid haft på trods af at pigernes værelse ligger lige ved siden af stuen.. men de vil jo gerne være hvor vi andre er...
Nu er de 18 mdr og 4 år så efterhånden er det de leger med meget det samme og ik små dele så lige nu har vi faktisk ik legetøj i stuen, men kun på værelset, så vi rydder jævnligt op i weekenderne hvor tingene ret så ofte ender i stuen
Pigerne er nu ret så søde til at rydde op før de begynder at ryde nyt ud, så det ku måske være en ide at lære derhjemme??
Vi har aldrig har brug for en tremmeseng, men forstår godt du synes den er træls, det ville jeg også synes i vores stue...
Da vi havde legetøj fast i stuen lå det i en sød flettet kurv så det så ik så tosset ud 
På spisebordet i køkkenet har de en kurv med modeller, perler, maling og tusser for det er der de må lege med det alligevel..
Og endelig opholder vi os alle meget på pigernes værelse der nu er indrettet med fladskærm og stor sofa seng så der kan vi lige så vel hygge inde mens pigerne leger omkring os istedet for de skal slæbe tingene ind i stuen 
Kh Camilla
Anmeld