Er utrolig nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er idag 7+3 og har rimelig ondt i maven sådan krampe agtig. Men der er intet blod kommet endnu ihvertfald (7-9-13) men er sindsyg nervøs for det snart kommer var på wc for lidt siden og der kom der bare udflåd, er det normalt og have kramper og ondt i maven når man er 7+3?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Jeg er idag 7+3 og har rimelig ondt i maven sådan krampe agtig. Men der er intet blod kommet endnu ihvertfald (7-9-13) men er sindsyg nervøs for det snart kommer var på wc for lidt siden og der kom der bare udflåd, er det normalt og have kramper og ondt i maven når man er 7+3?

det er helt normalt (ligamentsmerter) slap du bare af og nyd graviditeten og tillykke med graviditeten

Anmeld

9. februar 2013

B&J

ja det er desværre helt alm fordi det kan gøre utrolig ondt. men ja der sker jo også en masse ting linde i maven lige nu og tillykke med den lille spir

Anmeld

9. februar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Det er meget normalt at have lidt ondt, det er de daaaaajlige ligamentsmerter 

Jeg havde bl.a. stærke menssmerter i mandags, så jeg gik en tur til lægen for at se om der var noget i min urin. Jeg har haft stærke menssmerter pga. en blærebetændelse 

Anmeld

9. februar 2013

Kløver

Ligamentssmerter giver ikke ondt i maven, det er jag fra ligamenterne som giver sig, jeg vil nærmere mene det er smerter fra livmoderen som skal udvide sig og det næsten er der hvor du havde forventet mens, så det kan godt hive menstrgn også da kroppen lige skal vænne sig til at være gravid. Prøv at lægge dig og hvile og se om du kan få slappet af, gerne en varmepude
Sikker på alt er ok

Anmeld

9. februar 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

det er helt normalt, jeg havde slev mega smerter i de uger... jeg gik os helt i panik, men alt er normalt at ha det sådan

Anmeld

9. februar 2013

Kløver

Her kan du læse om ligamentsmerterne

http://www.sundhedslex.dk/ligamentsmerter.htm

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Det har føltes meget som om ja undskyld jeg virkelig skulle skide. Og tror det har hjulpet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.