7+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
32 svar
4 synes godt om
8. februar 2013

Snuske77

Syntes det går hurtigt denne gang glæder mig rigtig meget til at maven bliver stor og vise den stolt frem :-D men hvis den fortsætter med denne hast, kan jeg vidst ikke holde det skjult meget længe ... :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Christina :-)

Snuske77 skriver:

Syntes det går hurtigt denne gang glæder mig rigtig meget til at maven bliver stor og vise den stolt frem :-D men hvis den fortsætter med denne hast, kan jeg vidst ikke holde det skjult meget længe ... :-)

Mon det ikk er opbustihed:-D men fin er den

Stinna 21+6

Anmeld

8. februar 2013

Snuske77

mortilelias:-) skriver:

Mon det ikk er opbustihed:-D men fin er den

Stinna 21+6

Kunne godt være men det er taget lige efter jeg er stået op og jeg intet har spist :-)

Anmeld

8. februar 2013

Christina :-)

Snuske77 skriver:

Kunne godt være men det er taget lige efter jeg er stået op og jeg intet har spist :-)

Man er næsten altid oppustet i staten ihvertifald ikk babyen ser fylder

Anmeld

8. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Snuske77 skriver:

Er det din første eller?

Anmeld

15. februar 2013

Snuske77

MiichellaMalou skriver:

Er det din første eller?

Ja, det er min første men fik en MA i uge 16 her for 3 mdr siden. Dem på afdelingen sagde at jeg ville vokse lidt hurtigere i starten denne gang men kun indtil uge 16 eller sådan noget :-)

Anmeld

15. februar 2013

Snuske77

mortilelias:-) skriver:

Man er næsten altid oppustet i staten ihvertifald ikk babyen ser fylder

Det ved jeg skam godt, men det var nu også mere at tage et billede før man blev meget oppustet :-) det er jo bedst om morgenen :-)

Anmeld

15. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Snuske77 skriver:

Ja, det er min første men fik en MA i uge 16 her for 3 mdr siden. Dem på afdelingen sagde at jeg ville vokse lidt hurtigere i starten denne gang men kun indtil uge 16 eller sådan noget :-)

Fantatisk det er lykkedes så hurtigt igen at blive gravid

Anmeld

15. februar 2013

Snuske77

MiichellaMalou skriver:

Fantatisk det er lykkedes så hurtigt igen at blive gravid

Ja, det er det virkelig :-) jeg fik jo aborten i midt/sidst november, var allerede gravid i december men det var vidst en bio og så blev jeg gravid start januar

Anmeld

15. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Snuske77 skriver:

Ja, det er det virkelig :-) jeg fik jo aborten i midt/sidst november, var allerede gravid i december men det var vidst en bio og så blev jeg gravid start januar

Det jo bare fantatisk
Så krydser jeg får den lille er sund og rask og har det dejligt
Er også første gangs gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.