Har jeg fortalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.918 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

oo

hvor frygtelig meget jeg glæder mig til at fulde mig i rødvin på lørdag???????

vi skal jo til bryllupsfest hos Sørens ene søster (søren er mega efternøler, og den her søster er den yngste af hans 3 søskende og hun er 47...eller deromkring, og det er hendes 3. ægteskab) og hun serverer altid møgdyr og møglækker rødvin og altid i meget store mængder. og så har hun gennemskuet mig for længst, hendes 1. sætning når vi ankommer er altid "sørg lige for et glas rødvin til Trine" hun og jeg kan bælle så meget rødvin at det er tåbeligt! men dejligt at have en lettere alkoholisk svigerinde når man nu skal overnatte deroppe i det nordligste nordlige jylland (nærmere bestemt Thisted). (nu blir jeg helt i tvivl om det kun er på min invitation hun har skrevet "og selvfølgelig en MASSE rødvin"...hmmmm)

jeg glæder mig ikke voldsomt til at skulle bruge 3 dage hos Sørens den pukkelryggede, og dog! der er een ting jeg glæder mig mere til end rødvinen (tro det eller lad være!) og det er Alfred. Den yngste af børnene i Sørens familie...han er ...7, tror jeg nok og han æææææælsker sin tante (altså mig), så ALT skal laves med mig i hånden og det er sgu den dejligste lille kærlighedsgave man kan få, sådan en varm klistret barnehånd der hele tiden vil holdes...SUK ♥ han plejer at stå udenfor toilettet når jeg er derude og vente trofast. søde søde dreng! jeg arbejder på at få Sørens søster til at sende dem herned på sommerferie (hans storebror Sigurd er forelsket i Søren - og Søren er forelsket i Sigurd, det absolut eneste barn han ikke er bange for) og nu hvor hun er nygift, tror jeg chancerne er ret gode!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Vingummien

kan ik li vin hehe
Men lyder da til at man skal have mere en en flaske i huset hvis du kommer

Årh er altså heller ik noget bedre en sådan nogle børn altså, kan godt forstå du er så glad for ham, de kan bare mærke hvem de skal gå til osv det er helt vildt, så det er jo stærk bekræftet, du har et stort hjerte

Glæder mig til at høre mere om din lille tur og om det lykkes at få dem på ferie

Anmeld

18. juni 2009

Vinker

Åååh ja hvem eeeelsker en (eller to) flasker GOD rødvin. Sidder helt og blir tørstig nu  Mon ikke det nok skal blive en sjov bryllupsfest på lørdag, efter lidt rødvin.....

Nååårh Alfred (super herligt navn) er da for søøøøød. Totalt kært at han bare er SÅ forgabt i sin kære tante Trine

Rigtig god weekend. Glæder mig til at høre om den. Det kan da kun blive underholdende læsning

Anmeld

18. juni 2009

Ida.

Det lyder da altså bare skønt...jeg er også STOR fan af rødvin!! Og nyder, at jeg nu efter at have født kan få lov til at nyde et enkelt glas i ny og næ  

Anmeld

18. juni 2009

Ni-ko-li-ne

rigtig god fornøjelse!! du trænger vidst også til en god omgang hygge søde! nyd det....
glæder mig til at høre om det!

Anmeld

18. juni 2009

oo

uha ja, jeg trænger i den grad. jeg har jo levet meget meget forsigtigt siden december, hvilket betyder at man fx ikke drikker alkohol og pga behandlingen laver man heller ikke de store fysiske udfoldelser. og sex er noget med en pipette og en gynækolog briks

jeg tænkte jo så, at det måske var lidt smart at ...æhm...træne mit alkohollevel igår, så Søren købte en flaske vin til aftensmaden, men efter sådan et par glas sad jeg bare og snøvlede rundt og plaprede løs om alt muligt tåbeligt  så jeg tror det er meget godt jeg skal sove det samme sted som festen blir holdt!!

ja, Susanne, man skal nok helst stikke mig et glas vin, så tør jeg heeeeeelt op (jeg er nemlig frygtelig stram i betrækket normalt )

Anmeld

18. juni 2009

Vingummien

hmm en skam jeg ik drikker vin så, for det er jeg også

Anmeld

18. juni 2009

oo

ha ha ha! vi er en flok stramme tanter herinde!

Anmeld

18. juni 2009

Vingummien

He he ja det må vi være.

Men stik mig en tequila så tør jeg op

Anmeld

18. juni 2009

oo

en tequila coming up!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.