Har du en gammel slidt barnevogn, du skal af med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.287 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. februar 2013

LR85

Jeg søger en god slidt/brugt barnevogn til at have stående på vores terrasse.

Har du en du bare skal af med? Den må gerne være slidt og alt muligt, men den må ikke koste mere end 250 kr og være en realistisk køretur fra KBH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

LR85

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.

kom så piger

Anmeld

8. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111

der er masser barnevogne på gul og gratis for 100kr du skal bare gå ind under avanceret søgning tryk under barn og baby skriv prisen fra mellem 10 og 250 på side 2 er der en rigtig flot hvid der sælges for 100kr fordi den er svær at slå sammen mvh anna 

Anmeld

9. februar 2013

Sujan

Har en gammel emmaljunga hvor kalechen er lidt i stykker.. men er ved slagelse. Ved ikke om det er for langt væk.

Anmeld

9. februar 2013

Moar2012

LR85 skriver:

Jeg søger en god slidt/brugt barnevogn til at have stående på vores terrasse.

Har du en du bare skal af med? Den må gerne være slidt og alt muligt, men den må ikke koste mere end 250 kr og være en realistisk køretur fra KBH

Jeg har en gammel baby basson eller den er 3 år gammel som du kan købe men kunne godt tænke mig 300 da den ikke vejer noget.. Den står i ishøj skriv hvis du er interesseret..

Anmeld

9. februar 2013

LR85

Anna111 skriver:

der er masser barnevogne på gul og gratis for 100kr du skal bare gå ind under avanceret søgning tryk under barn og baby skriv prisen fra mellem 10 og 250 på side 2 er der en rigtig flot hvid der sælges for 100kr fordi den er svær at slå sammen mvh anna 

Kan du sende et link evt. 

Og tusind tak for hjælpen. Hvor er du venlig. 

Anmeld

9. februar 2013

LR85

Moar2012 skriver:

Jeg har en gammel baby basson eller den er 3 år gammel som du kan købe men kunne godt tænke mig 300 da den ikke vejer noget.. Den står i ishøj skriv hvis du er interesseret..

Synes det blir lidt meget da jeg så også skal bruge 100 kr i benzin. 

Anmeld

9. februar 2013

LR85

Sujan skriver:

Har en gammel emmaljunga hvor kalechen er lidt i stykker.. men er ved slagelse. Ved ikke om det er for langt væk.

Det er det lidt. Men mest fordi det jo koster 150 i benzin. 

så det kommer jo an på hvad du vil have for den. 

Mit max ligger jo gerne på 250 kr. 

Anmeld

9. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
LR85 skriver:

Kan du sende et link evt. 

Og tusind tak for hjælpen. Hvor er du venlig. 

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/barnevogn e?and_words=&exclude_words=&maxprice=250&a mp;minprice=10&or_words=&regionid=0&sa letypeid=&search_type=adv&timelimit=30& ;gallery=1 du bliver nok selv nød til at kopire det og sætte det ind

Anmeld

9. februar 2013

LR85

Anna111 skriver:

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/barnevogn e?and_words=&exclude_words=&maxprice=250&a mp;minprice=10&or_words=&regionid=0&sa letypeid=&search_type=adv&timelimit=30&amp ;gallery=1 du bliver nok selv nød til at kopire det og sætte det ind

Det ligner ikke umiddelbart at der er noget i københavnsområdet. 

Men tak for linket, må lige tjekke det lidt grundigere ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.