Hvor længe sygemeldt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har været sygemeldt med stress/depresion en måned ca. Skal snart starte på arbejde igen, men problemet er at jeg slet ikke føler mig klar til det. Jeg har stadig de samme symptomer og føler ikke jeg får det bedre

Er det normalt at føle sådan før opstart på arbejde eller er det fordi jeg ikke er klar til at starte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Leneur

Anonym skriver:

Jeg har været sygemeldt med stress/depresion en måned ca. Skal snart starte på arbejde igen, men problemet er at jeg slet ikke føler mig klar til det. Jeg har stadig de samme symptomer og føler ikke jeg får det bedre

Er det normalt at føle sådan før opstart på arbejde eller er det fordi jeg ikke er klar til at starte?

Er det noget du har aftalt med din læge, at du skal starte igen? For ellers tag en snak med ham/hende. Det kunne jo også være muligt at starte med nedsat tid, så du lige bliver vænnet til at skulle på arbejde igen.
Jeg tror det er meget normalt at man er lidt nervøs for at skulle starte op igen men få vendt det med lægen og han/hun er jo stadig med ind over, selvom du starter på job.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.