Chariot cykelanhænger - forskel på model til 1 eller 2 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. februar 2013

Amagerpigen82

Hej tøser

Jeg ønsker os en Chariot Cykelanhænger da vi cykler meget. Skal både bruges til kortere og længere cykelture samt løbeture.

Pt. har vi kun et barn men jeg overvejer at ønske den til to børn, således at vi kan transportere fætter/kusine, en legekammerat eller indkøb også (og lillesøster/-bror hvis det bliver aktuelt). Da vi ikke har bil bliver det vores primære transportmiddel.

Er der nogle der har prøvet dem, der ved, hvor stor forskel der er i hvor tunge de er at manøvrere med? Både på cykel og ved løb?

På forhånd mange tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Rosin

Hejsa, 

Vi har en Chariot Cougar 1, og er rigtig glad for den. Den bruges primært til at hente charmetrolden fra dagplejen om eftermiddagen, men vi har også tidligere () brugt den til løbeture (ved tilkøb af hjul)

Jeg ved desværre ikke hvordan den er i forhold til en 2'er. Vi fravalgte 2'eren fordi vi ville bruge den til løbeture og tænkte den ville blive for bred. Men da vi ikke så dem inden købet, er det svært at vide noget om. 

Men vi købte den på en hollandsk hjemmeside og sparede lidt på det. 

God fornøjelse

Anmeld

10. februar 2013

Amagerpigen82

Rosin skriver:

Hejsa, 

Vi har en Chariot Cougar 1, og er rigtig glad for den. Den bruges primært til at hente charmetrolden fra dagplejen om eftermiddagen, men vi har også tidligere () brugt den til løbeture (ved tilkøb af hjul)

Jeg ved desværre ikke hvordan den er i forhold til en 2'er. Vi fravalgte 2'eren fordi vi ville bruge den til løbeture og tænkte den ville blive for bred. Men da vi ikke så dem inden købet, er det svært at vide noget om. 

Men vi købte den på en hollandsk hjemmeside og sparede lidt på det. 

God fornøjelse

Ok - tak for svar

Anmeld

10. februar 2013

evamor

Hej

Vi har cougar 2, og er super glae for den. Vi købte den da vi kun havde et barn, og nu har vi to, og vi kunne aldrig have nøjedes med  cougar 1. Vi bruger den til cykel løb og gåture, og jeg synes ikke det er et problem at den er lidt større. Jeg kan fint løbe med den selvom jeg ikke er så stor selv. Men skal bestemt heller ikke undervurdere den ekstra bagageplads der er i 2'eren. Når man skal aflevere to børn er der stadig plads til flyverdragter tøj og madkasser. 

Det er selvfølgelig altid et behovs spørgsmål men skal gøre op med sig selv. 

kh Eva

Anmeld

10. februar 2013

Amagerpigen82

evamor skriver:

Hej

Vi har cougar 2, og er super glae for den. Vi købte den da vi kun havde et barn, og nu har vi to, og vi kunne aldrig have nøjedes med  cougar 1. Vi bruger den til cykel løb og gåture, og jeg synes ikke det er et problem at den er lidt større. Jeg kan fint løbe med den selvom jeg ikke er så stor selv. Men skal bestemt heller ikke undervurdere den ekstra bagageplads der er i 2'eren. Når man skal aflevere to børn er der stadig plads til flyverdragter tøj og madkasser. 

Det er selvfølgelig altid et behovs spørgsmål men skal gøre op med sig selv. 

kh Eva

Super. Mange tak. Det er præcis de overvejelser jeg er ude i, - netop da vi ikke har bil og det er den vi skal bruge når vi skal transportere lidt ekstra.

Ville bare sikre mig den ikke bliver så stor at man aldrig får den brugt

Anmeld

10. februar 2013

evamor

Ah men så ville jeg gå efter 2'eren. Det er et godt køb! 

God fornøjelse med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.