Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mila. skriver: Drengenavne: Frederik Kristian Oliver Johan Leon Noah Kristoffer Peter Malthe Pigenavne: Katrine Marie Lea Thea Mielle Sofie Lydia Selena Elena Mila ( det er jo mit navn ;3 ) Jeg er lidt nysgerrig, så hvorfor er det at det ikke må starte med A, B og C? Forstår godt de andre, men ellers er der mange fine navne med A og C ( efter min mening..) :i Men I har sikkert en god grund til det.. Held og lykke! Mila xx
Drengenavne:
Frederik
Kristian
Oliver
Johan
Leon
Noah
Kristoffer
Peter
Malthe
Pigenavne:
Katrine
Marie
Lea
Thea
Mielle
Sofie
Lydia
Selena
Elena
Mila ( det er jo mit navn ;3 )
Jeg er lidt nysgerrig, så hvorfor er det at det ikke må starte med A, B og C? Forstår godt de andre, men ellers er der mange fine navne med A og C ( efter min mening..) :i Men I har sikkert en god grund til det.. Held og lykke!
Mila xx
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Overskriften siger sig selv, hvad passer til Benjamin, både pige og dreng. Her kommer lige lidt "krav":- Må ikke starte med A, B, C, X, Y, Z, Æ, Ø eller Å.- Må gerne være lidt specielt eller alm, ikke for specielt eller navne med anderledes stave måde, det skal helst være lige ud af landevejen.
Overskriften siger sig selv, hvad passer til Benjamin, både pige og dreng. Her kommer lige lidt "krav":- Må ikke starte med A, B, C, X, Y, Z, Æ, Ø eller Å.- Må gerne være lidt specielt eller alm, ikke for specielt eller navne med anderledes stave måde, det skal helst være lige ud af landevejen.
Kornelius
Sebastian
Didrik
Pelle
Håkon
Ferdinand
Wilhelm
Leonard
Henriette
Dyveke
Eliane
Elvira
Esmeralda
Elisabeth
Jenny
Molly
Morten
Lise
Benjamin og
William
Valdemar
Jonathan
Mathilde
Victoria
Josefine
Frederikke
Johanne
Kathrine
Mine bedste forslag..
KH Malene
Mathias
Milas
Isabella
Celina
Karoline
Michelle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128