HVAD er næste uges tema?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2008

Bamseboet :D

jeg blander mig lige.... nu er det jo snart påske.. så hvad med emnet påske, og så rykke teenager temaet til næste uge
:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

Susan1978

ja god ide.. hvad sys i andre?

Anmeld

17. marts 2008

ka li ja

påske lyder fint for mig:D:D:D:D

Anmeld

17. marts 2008

Mor-jannie

jeg vil gerne være med til det her...
det ser sjovt hyggeligt ud:D
og påske lyder da godt:-)

kram jannie

Anmeld

17. marts 2008

Helle30

Den er jeg med på. Man vil jo ikke være en kylling:))

Anmeld

17. marts 2008

Tynen

birgittemarie skriver:

OK en idé: Grimt teenagebillede af os selv... Eller hvis man ikke var grim, læs: ikke var præ-teen i firserne, så bare et teenage-billede... Eller firserbillede, noget med tøj i neon 8D

Hvad så med os der nærmest lige var blevet født i firserne ;)

Trine - 85ér

Anmeld

17. marts 2008

Loggidut

ja hvis i køre teenagerstil har jeg sgu et problem...lol....for jeg er jo tilbage fra dengang hvor intet var digitalt...låååål....så enten må jeg scanne eller improvisere...hæ hæ...så lige p.t står den også på påske her hos os!

Anmeld

17. marts 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] OK en idé: Grimt teenagebillede af os selv... Eller hvis man ikke var grim, læs: ikke var præ-teen i firserne, så bare et teenage-billede... Eller firserbillede, noget med tøj i neon 8D [/citat] Hvad så med os der nærmest lige var blevet født i firserne ;) Trine - 85ér[/citat] Jamen, jamen Tynen. Du må have nogle babybilleder i neontøj og nitter... 8D Og ellers var 90'erne jo heller ikke helt kønne set med nutidige øjne, teenager eller ej (C) Og Loggi: Hvem havde digitale billeder før 2000? Ikke mange, så bare i gang med scanneren 8D Men lad os da bare vente og tage en omgang påske... Men hold da op, vi skal skynde os så!!! Knus fra Birgitte

Anmeld

17. marts 2008

Loggidut

Og Loggi: Hvem havde digitale billeder før 2000? Ikke mange, så bare i gang med scanneren 8D Men lad os da bare vente og tage en omgang påske... Men hold da op, vi skal skynde os så!!!

Knus fra Birgitte

jammen for fanden, den er da i stykker....aj tror sgu min veninde har en scanner

Anmeld

17. marts 2008

Mor-jannie

der er os bamsetema:P der kan jeg da være med:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.