bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. februar 2013

Anonym trådstarter

Måske er jeg pylret - det ved jeg ikke.. Men min mave er blevet mindre, har ingen symptomer på at være gravid. Har de sidste 3-4 uger mærket den lille hver dag HELE dagen! Nu mærker jeg den lille hver dag (dog!) men slet ikke ligeså meget, barnet ligger sig helt ned i det nederste af min mave, så min mave er blevet helt flad fra under navlen og op!!

Jeg er i uge 26 - bør jeg være bekymret?! Er LANGT fra ligeså stor som ved mine to tidligere graviditeter på dette tidspunkt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

lycly

Det med at du ikke mærker ligeså meget liv er meget normalt. Jo ældre fosteret bliver jo mere begynder det at få rytme som et spædbarn. Altså sover mere og længere. At din mave er mindre behøver slet ikke at være noget du bør bekymre dig om, men hvis du er utryg synes jeg da at du skal ringe til din læge eller jordemoder. Så du kan få lidt ro i sindet

Anmeld

8. februar 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Det med at du ikke mærker ligeså meget liv er meget normalt. Jo ældre fosteret bliver jo mere begynder det at få rytme som et spædbarn. Altså sover mere og længere. At din mave er mindre behøver slet ikke at være noget du bør bekymre dig om, men hvis du er utryg synes jeg da at du skal ringe til din læge eller jordemoder. Så du kan få lidt ro i sindet

Jeg vil bare heller ikke virke for hysterisk

Ser det lige an weekenden over. Tak for dit svar

Anmeld

8. februar 2013

Rikke mor

Min mor siger, at jo længere man er henne, jo mindre plads har babyen.. Og når der ingen plads er, så kan de jo ikke "lege" inden i maven, så de sover en del.. Måske derfor du ikke mærker liv??

Anmeld

8. februar 2013

tarkoflen

Jeg har lige været til JM (er 28+4) og luftede samme bekymring for hende! Hun sagde, at baby har vendt sig, så hun ligger med benene ind mod min ryg, og derfor kan jeg ikke mærke hende så meget og der ud over, bliver der mindre plads, så derfor er der heller ikke så meget aktivitet...

JM sagde, at så længe jeg bare mærkede hende hver dag, så skulle jeg ikke være bekymret, men hvis jeg ikke fik ro, så skulle jeg ringe og snakke med dem, så de kunne berolige mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.