Så er jeg 16 uger henne :-) tiden går bare SÅ hurtig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. februar 2013

banana3

Det er SÅ vildt at tænke på, jeg kan jo sket ikke dølge med! jeg havde bestemt ikke troet at det ville gå så stærkt, jeg er jo snart halvvejs, og inden længe er det MD der er stadig ingen gener eller mærkelige spise vaner, og ingen spor af mave. Så er jeg fri for at være plaget af den så længe - det er jeg klar over at jeg nok skal blive da hihi.. Jeg kan mærke at det spænder når jeg ligger på maven. Det bliver dælme ikke sjovt når jeg ikke kan det mere, så finder jeg nok en løsning på det også jeg glæder mig til vi har tid til at få købt lidt ind. Vi har haft rigtig travlt begge 2, det hjælper jo selvfølgelig også tiden med at gå hurtigere Rigtig god dag til jer derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Silas <3

banana3 skriver:

Det er SÅ vildt at tænke på, jeg kan jo sket ikke dølge med! jeg havde bestemt ikke troet at det ville gå så stærkt, jeg er jo snart halvvejs, og inden længe er det MD der er stadig ingen gener eller mærkelige spise vaner, og ingen spor af mave. Så er jeg fri for at være plaget af den så længe - det er jeg klar over at jeg nok skal blive da hihi.. Jeg kan mærke at det spænder når jeg ligger på maven. Det bliver dælme ikke sjovt når jeg ikke kan det mere, så finder jeg nok en løsning på det også jeg glæder mig til vi har tid til at få købt lidt ind. Vi har haft rigtig travlt begge 2, det hjælper jo selvfølgelig også tiden med at gå hurtigere Rigtig god dag til jer derude

hvor dejligt

må vi ikk se et billede? 

Anmeld

8. februar 2013

banana3

Silas <3 skriver:

hvor dejligt

må vi ikk se et billede? 

Der er intet at se endnu men når bulen kommer, så kan du tro der kommer billede med det sammen

Anmeld

8. februar 2013

Silas <3

banana3 skriver:

Der er intet at se endnu men når bulen kommer, så kan du tro der kommer billede med det sammen

Lige pludselig kommer det, du får sikkert en kæmpe mave 

Anmeld

8. februar 2013

banana3

Silas <3 skriver:

Lige pludselig kommer det, du får sikkert en kæmpe mave 

Det håber jeg ikke - håber ikke jeg ender med at blive alt for generet af maven, så den må gerne vente lidt endnu, det helt okay

Anmeld

8. februar 2013

Silas <3

banana3 skriver:

Det håber jeg ikke - håber ikke jeg ender med at blive alt for generet af maven, så den må gerne vente lidt endnu, det helt okay

jeg er i uge 7 nu, og er kæmpe men det er også mit andet barn 

glæder mig til at se et mave billede 

Anmeld

8. februar 2013

banana3

Silas <3 skriver:

jeg er i uge 7 nu, og er kæmpe men det er også mit andet barn 

glæder mig til at se et mave billede 

Ihh hvor fint, jeg har godt hørt at man anden gang er noget hurtigere om at blive større

Anmeld

8. februar 2013

FF

Synes bara tiden går hurtigere og hurtigere :i er i uge 29 nu  

tillykke med gravidteten  

Anmeld

8. februar 2013

Silas <3

banana3 skriver:

Ihh hvor fint, jeg har godt hørt at man anden gang er noget hurtigere om at blive større

Ja det tror jeg da på  

Anmeld

8. februar 2013

banana3

Fwf skriver:

Synes bara tiden går hurtigere og hurtigere :i er i uge 29 nu  

tillykke med gravidteten  

Ej stort tillykke med det.. du har godt nok ikke langt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.