Må jeg det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

L83

Kom lige til at læse noget på nettet ang graviditet og svømmehal. Troede egentlig godt man måtte, men nogen fra råder at man tager i svømmehallen fra uge 36 af
ved i noget om det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

AnthonsMor

L83 skriver:

Kom lige til at læse noget på nettet ang graviditet og svømmehal. Troede egentlig godt man måtte, men nogen fra råder at man tager i svømmehallen fra uge 36 af
ved i noget om det???

Ja det har jeg godt hørt om, det er vidst noget med de bakterier der kan være i vandet ikke er så gode hvis de kommer op imod barnet.. Ved ikke om det er en skrøne, men du kan evt. prøve at ringe til din læge og spørge

Anmeld

7. februar 2013

L83

Martsbaby skriver:

Ja det har jeg godt hørt om, det er vidst noget med de bakterier der kan være i vandet ikke er så gode hvis de kommer op imod barnet.. Ved ikke om det er en skrøne, men du kan evt. prøve at ringe til din læge og spørge

det jeg læste der nævnte hun kun første gangs fødende.
Men ja men hellere ringe og høre min læge ad imorgen

Anmeld

7. februar 2013

Mom2

L83 skriver:

ved i noget om det???

Mener jeg fik at vide, at jeg måtte gå i svømmehal så længe min slimprop ikke var gået.
Det bedste du kan gøre er, at give din jm et kald i morgen

Anmeld

7. februar 2013

L83

Christina88 skriver:

Mener jeg fik at vide, at jeg måtte gå i svømmehal så længe min slimprop ikke var gået.
Det bedste du kan gøre er, at give din jm et kald i morgen

ja det må jeg lige gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.