Løkken ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.248 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

L83

Er der nogen der kender nogle gode legelande, badeland , biografer mm der ligger omkring løkken . Skal på ferie der med børnene og vi vil gerne hygge os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

An&Jo

Der er et ret lækkert bradepande i blokhus, som ligger bare en smuttur fra Løkken.. hvornår skal i på ferie deroppe??

Anmeld

7. februar 2013

An&Jo

An&Jo skriver:

Der er et ret lækkert bradepande i blokhus, som ligger bare en smuttur fra Løkken.. hvornår skal i på ferie deroppe??

Bradepande = badeland

Anmeld

7. februar 2013

B&J

løkken har en svømme hal, ellers er der endelig ikke så meget omkring løkken jo fårup sommerland men det har jo lukket nu, ellers er der rubjerg knude ved havet.....

ellers skal vi til hjørring der er et hurlumhejhuset det kan du slå op på nettet spise sted og bolde og alt.... der er også svømmehal her i hjørring eller ved jeg ikke lige

Anmeld

7. februar 2013

L83

An&Jo skriver:

det skal vi fra imorgen af og så en uge frem

Anmeld

7. februar 2013

L83

B&J skriver:

løkken har en svømme hal, ellers er der endelig ikke så meget omkring løkken jo fårup sommerland men det har jo lukket nu, ellers er der rubjerg knude ved havet.....

ellers skal vi til hjørring der er et hurlumhejhuset det kan du slå op på nettet spise sted og bolde og alt.... der er også svømmehal her i hjørring eller ved jeg ikke lige

ja så godt det i hjørring, men det legeland i frederikshavn så bedre ud og var os lidt billigere.
Bor du i Løkken ?

Anmeld

7. februar 2013

L83

An&Jo skriver:

Bradepande = badeland

hehe nu er jeg med

Anmeld

7. februar 2013

B&J

L83 skriver:

ja så godt det i hjørring, men det legeland i frederikshavn så bedre ud og var os lidt billigere.
Bor du i Løkken ?

jamen så skal i helt sikkert til frederikshavn,

nej jeg bor i hjørring men har boede i løkken næsten hele min barndom men ved ikke om bolcheriet i  løkken har åben for så skal i da se det.... og har nu heller ikke været i hurlumhejhuset inu det er noget vi skal ha prøvet når vi ikke lige skal 100ander ting

Anmeld

7. februar 2013

Kofoed.

Skallerup Klit har også et legeland. I selve løkken er der action house, som har bowling, go car og diskotek til de større børn. Derudover ligger fårup sommerland jo lige i nærheden. Nærmeste biograf er i hjørring.

Anmeld

7. februar 2013

An&Jo

L83 skriver:

det skal vi fra imorgen af og så en uge frem

Ja okay, så er der jo ikke så meget ved at foreslå Fårup sommerland..

Men ellers så er der et Legeland i Aalborg, og tror måske også der er noget legeland i blokhus i forbindelse med badelandet.. men prøv at Google lidt.. Ellers er der jo altid stranden i kan boltre jer på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.