Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: Der er et ret lækkert bradepande i blokhus, som ligger bare en smuttur fra Løkken.. hvornår skal i på ferie deroppe??
Der er et ret lækkert bradepande i blokhus, som ligger bare en smuttur fra Løkken.. hvornår skal i på ferie deroppe??
løkken har en svømme hal, ellers er der endelig ikke så meget omkring løkken jo fårup sommerland men det har jo lukket nu, ellers er der rubjerg knude ved havet.....
ellers skal vi til hjørring der er et hurlumhejhuset det kan du slå op på nettet spise sted og bolde og alt.... der er også svømmehal her i hjørring eller ved jeg ikke lige
B&J skriver: løkken har en svømme hal, ellers er der endelig ikke så meget omkring løkken jo fårup sommerland men det har jo lukket nu, ellers er der rubjerg knude ved havet..... ellers skal vi til hjørring der er et hurlumhejhuset det kan du slå op på nettet spise sted og bolde og alt.... der er også svømmehal her i hjørring eller ved jeg ikke lige
An&Jo skriver: Bradepande = badeland
Bradepande = badeland
L83 skriver: ja så godt det i hjørring, men det legeland i frederikshavn så bedre ud og var os lidt billigere.Bor du i Løkken ?
ja så godt det i hjørring, men det legeland i frederikshavn så bedre ud og var os lidt billigere.Bor du i Løkken ?
jamen så skal i helt sikkert til frederikshavn,
nej jeg bor i hjørring men har boede i løkken næsten hele min barndom men ved ikke om bolcheriet i løkken har åben for så skal i da se det.... og har nu heller ikke været i hurlumhejhuset inu det er noget vi skal ha prøvet når vi ikke lige skal 100ander ting
L83 skriver: det skal vi fra imorgen af og så en uge frem
det skal vi fra imorgen af og så en uge frem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128