God aften tøser 
Jeg var til JM da jeg var 26+5 hvor mit SF-mål blev målt til at være 31cm! (det er nu 1½ uge siden)
min JM sagde ikke rigtig noget til det, så jeg stolede jo bare blindt på at jamen hvis det var unormalt eller lign havde hun da sagt noget?
jeg har så efterfølgende fundet ud af at at den øvregrænse for SF-mål i uge 26 altså er 27,8 cm dvs jeg ligger langt over den øvre grænse
jeg har så kigget i min vandrejournal og kigget bag på hvor der er sådan en kurve for SF-mål og mit mål ligger bare skyhøjt i forhold til den markerede linie der er.
jeg er bare MEGET forvirret over HVORFOR min JM ikke har reageret på det ret så høje SF-mål? jeg tænker, hun ved jo for søren at min kæreste er lidt af en kæmpe på 210 cm (hun så ham jo selv til konsultationen) så risicoen for en ret stor baby er altså overhængende, men jeg tænker, jeg er altså kun 160cm så det er da 'begrænset' hvad jeg kan præstere at føde af kæmpe baby, så HVORFOR har hun ikke foreslået en evt. vækstscanning? eller en lidt tidligere konsultation til nr. 3 JM for at opfølge på det? har først tid igen slut marts..
- jeg kan bare lige nu mærke at de her tanker VIRKELIG er overvældende og jeg begriber virkelig virkelig ikke hvorfor hun bare har ignoreret det høje mål da jeg var dernede..
de fleste af jer vil nok nu foreslå at jeg ringer til min JM eller sende hende en mail, problemet er bare at jeg ikke har hendes telefon nummer eller hendes mail adresse; jeg aner ikke engang hvad hun hedder? det står ingen steder i min vandrejournal..
jeg har besluttet mig for at jeg ringer til min læge imorgen tidlig bare lige for at lufte min 'bekymring' for ham, jeg tænker bare - han tager mig sikkert ikke seriøst, da min JM nok havde reageret hvis der var 'grund' til det? 
AH..
når men det var lige hvad jeg havde at sige, sorry det blev så langt, men tak fordi du læste med så langt, det sætter jeg pris på
Anmeld