Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: Det kan jeg godt forstå du er stolt af! Tillykke med det flotte vægttab
Det kan jeg godt forstå du er stolt af! Tillykke med det flotte vægttab
Mange tak skal du have
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chraz skriver: Jeg må bare lige prale lidt! Jeg har siden den 6 august 2012 tabt lige knap 14kg og nøg jeg kan mærke og se forskel! Jeg mangler stadig 5-6kg endnu før jeg er i mål, men havde lige brug for at prale lidt
Jeg må bare lige prale lidt! Jeg har siden den 6 august 2012 tabt lige knap 14kg og nøg jeg kan mærke og se forskel! Jeg mangler stadig 5-6kg endnu før jeg er i mål, men havde lige brug for at prale lidt
sejt
Flot gået
bøllen skriver: sejt Flot gået
mange tak
Superflot
Ej hvor er du sej og du ser da super godt ud.. sikke en forskel!!! STORT TILLYKKE!!!
Dot D skriver: Superflot
Mange tak
Den lykkelige skriver: Ej hvor er du sej og du ser da super godt ud.. sikke en forskel!!! STORT TILLYKKE!!!
Blev faktisk helt chokeret da jeg fandt før-billedet. Havde glemt at jeg faktisk var SÅ stor
Chraz skriver: Mange tak skal du have Blev faktisk helt chokeret da jeg fandt før-billedet. Havde glemt at jeg faktisk var SÅ stor
Dejlig at kunne sammenligne
Den lykkelige skriver: Dejlig at kunne sammenligne
Meget
Jeg elsker at hoere (og isaer se) "kamp-mod-vaegten" success historier.
Og sikke en success historie. Du ser jo super godt ud det oppe paa toilettet . Flot profil.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128