Tidlige graviditetstegn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Anonym trådstarter

Hejsa! 

Vil lige høre jer herinde om i vil mene at dette kan være tidlige graviditetstegn 

Jeg havde ægløsning lørdag/søndag (d. 2/3) og det viste sig ved at der kom store æggehvidelignende klumper ud på papiret (undskyld billedet ). Jeg mærkede på min livmoderhals, og den var helt blød, svampet, våd og åben. Her de sidste par dage har jeg så oplevet lidt stikken i underlivet, smerter i lænden og en anelse kvalme i ny og næ. 
Dog ingen ømme bryster eller pletblødninger! Mærkede på min livmoderhals til morgen, og der var den hård og helt tilbagetrukken - kunne kun lige nå at strejfe den med spidsen af langefingeren! 
Er det tidlige graviditetstegn?

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg ved ikke noget om det, men jeg TROR ikke at man kan have graviditets tegn efter 4-5 dage.

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg ved ikke noget om det, men jeg TROR ikke at man kan have graviditets tegn efter 4-5 dage.

Hm, ifølge terminsberegneren herinde vil jeg være 2+3 idag  Har da hørt om nogen der tester positiv allerede i tredje uge  

Anmeld

7. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Hejsa! 

Vil lige høre jer herinde om i vil mene at dette kan være tidlige graviditetstegn 

Jeg havde ægløsning lørdag/søndag (d. 2/3) og det viste sig ved at der kom store æggehvidelignende klumper ud på papiret (undskyld billedet ). Jeg mærkede på min livmoderhals, og den var helt blød, svampet, våd og åben. Her de sidste par dage har jeg så oplevet lidt stikken i underlivet, smerter i lænden og en anelse kvalme i ny og næ. 
Dog ingen ømme bryster eller pletblødninger! Mærkede på min livmoderhals til morgen, og der var den hård og helt tilbagetrukken - kunne kun lige nå at strejfe den med spidsen af langefingeren! 

Knus!

Ægget sætter sig fast 5-7 dage efter befrugtning. Det er jo først nu, eller om et par dage, så jeg tror ikke det er graviditetssymptomer endnu. Men  for at der er gevinst

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Ægget sætter sig fast 5-7 dage efter befrugtning. Det er jo først nu, eller om et par dage, så jeg tror ikke det er graviditetssymptomer endnu. Men  for at der er gevinst

Kan det så passe med mens lignende smerter i underlivet trods det at der i princippet vil være over en uge til min kommende menstruation + at jeg aldrig har mens smerter ved alm. menstruation? 
Tusind tak! 

Anmeld

7. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hejsa! 

Knus!

ægget har ikke nået at sætte sig fast endnu(måske kun LIGE nået det), så det kan ikke være graviditetssymptomer - men krydser da fingre for der er gevinst

Anmeld

7. februar 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Kan det så passe med mens lignende smerter i underlivet trods det at der i princippet vil være over en uge til min kommende menstruation + at jeg aldrig har mens smerter ved alm. menstruation? 
Tusind tak! 

Det kan muligt være, eller også er det fordi du kan mærke ægget sætte sig fast, det er der nogle der kan.

Anmeld

7. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hejsa! 

Knus!

Det er ikke tegn vil jeg sige, for uanset hvad vil ægget måske kun LIGE have sat sig fast, men måske er du en af de få der faktisk kan mærke når det sker, kender et par stykker der har oplevet det samme..

Men det burde være lige lidt for tidlig at mærke til en evt. graviditet og du skulle vel "gerne" få mens om ca. 14 dage, ikke? eller den skal nok blive væk kan jeg fornemme

Der er næsten ikke andet at gøre end at ligge det lidt til side, for tænker du på det konstant og sætter næsen op efter en graviditet så er din krop altså en led led led kælling, for den kan fremtrylle alle mulige symptomer på graviditet, og den kan sågar også bare lige finde på at udsætte din mens så du rigtig kan blive i tvivl.. Det er så dejligt, at vores krop er indrettet sådan, hva

Men jeg  da for, at der er noget under vejs

Anmeld

7. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Tusind tak! 

Det er svært at sige  

Måske, måske ikke. Kroppen kan mange mærkelige ting, når man virkelig håber på at man er gravid. Du får nok ikke svar, før mens er udeblevet og du tager en test  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.