Siger selv til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

MorDk

Bassen er 2,4 år og er begyndt selv at bede om en lur i weekenden eller hvis han er hjemme en hverdag. Det er nu meget rart!

Igår havde han selv lagt sig ind i vores seng. Og han ½sov da jeg kom derind...  Idag kom han også selv og sagde "Mor mig sove"

Nu ligger han inde i vores seng og får sig en lur!

Sover jeres unger stadig til middag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Mor010711

Sikke en blæretråd

Men hvor er det skønt. Håber min lille pige gør det samme en dag

Anmeld

7. februar 2013

sne190810

MorDk skriver:

Bassen er 2,4 år og er begyndt selv at bede om en lur i weekenden eller hvis han er hjemme en hverdag. Det er nu meget rart!

Igår havde han selv lagt sig ind i vores seng. Og han ½sov da jeg kom derind...  Idag kom han også selv og sagde "Mor mig sove"

Ej, hvor hyggeligt.

Min datter er 2,6 her d. 19 feb  (ja, man går vel i detaljer ) Hun sover tilmiddag nede i vuggeren, tror alt mellem en ½ til 1½-2 timer. Meget forskelligt, men hun ligger i hvert fald og hviler.

Herhjemme i weekenden eller når vi holder fridage, hvis vi bare er hjemme en hel dag eller har lidt legeaftaler kan jeg ikke få hende til at sove. Ikke mere, det er ca. siden juleferien vi ikke rigtig har praktiseret det. Det blev lidt af en kamp med græd og dårlig stemning, og hun virkede ikke til at det var livsnødvendigt med den lur.
Så droppede den, og nu for hun lov til at sove hvis hun har lyst/er træt om dagen, ellers nogle gange kommer hun bare lidt den halve time tidligere i seng.

Hun sover 19.30-7.30/8.00 om natten.

Anmeld

7. februar 2013

Clisolka

MorDk skriver:

Jeps, Bella sover stadig i middag i vuggeren - i weekenderne tager hun sig en lur med sin far i vores seng 

Det er sjovere om aftenen, der siger hun selv til når hun vil i seng. Nytårsaften gik hun i seng omkring kl. 18 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.