Oppustet og trykken i endetarm/ underliv?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Anonym trådstarter

hej piger.

ja undskyld overskriften, men jeg er 13+3 og døjer simpelthen med trykken bagtil og i underlivet når jeg sidder ned - det føles som om alt dernede bliver mast op i kroppen når jeg sætter mig ret op på en stol eller i sofaen. Jeg er desuden meget oppustet og alting føles lidt som det bliver mast. Når jeg står føler jeg mig bare oppustet og som om det trykker ned - det er mest behageligt når jeg ligger.

Er der nogen der har været ude for det samme på det her tidspunkt i graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

hej piger.

ja undskyld overskriften, men jeg er 13+3 og døjer simpelthen med trykken bagtil og i underlivet når jeg sidder ned - det føles som om alt dernede bliver mast op i kroppen når jeg sætter mig ret op på en stol eller i sofaen. Jeg er desuden meget oppustet og alting føles lidt som det bliver mast. Når jeg står føler jeg mig bare oppustet og som om det trykker ned - det er mest behageligt når jeg ligger.

Er der nogen der har været ude for det samme på det her tidspunkt i graviditeten?

da jeg var deromkring var jeg også så oppustet at jeg slet ikke følte der var plads til alle mine indre organer - det går over og bliver bedre lige indtil du kommer langt nok hen til baby fylder og der igen kommer pres på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.