Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med hende
Ka+Ma=Be skriver: Stort tillykke! Det var da en fantastisk hurtig fødsel! Gik alt som det skulle?
Stort tillykke! Det var da en fantastisk hurtig fødsel! Gik alt som det skulle?
Muhmi skriver: Hold da op Heldigt i nåede derind så STORT tillykke med jeres lille guldklump, det var vist også på tide Men jeg tænker også at hun havde så meget fart på fordi nu VILLE hun bare se hvordan i så ud Velkommen i babyboblen, det bliver så hyggeligt!
Hold da op Heldigt i nåede derind så
STORT tillykke med jeres lille guldklump, det var vist også på tide
Men jeg tænker også at hun havde så meget fart på fordi nu VILLE hun bare se hvordan i så ud
Velkommen i babyboblen, det bliver så hyggeligt!
LMX skriver: Stort tillykke Såååå er det vist ved at være min tur Glæder mig til en fødselsberetning.
Stort tillykke
Såååå er det vist ved at være min tur
Glæder mig til en fødselsberetning.
simone_jacobsen skriver: Hold da op en hurtigt fødsel Håber, trods hastigheden, at du havde en god fødsel og at det hele gik som det skulle?!Måske vi kan få et billed af jeres lille Anemone
Hold da op en hurtigt fødsel Håber, trods hastigheden, at du havde en god fødsel og at det hele gik som det skulle?!Måske vi kan få et billed af jeres lille Anemone
HeidiØ skriver: Iiiiih en opdatering jeg har ventet på Stort tillykke med Anemone. Fantastisk navn, passer perfekt til Madeleine
Iiiiih en opdatering jeg har ventet på Stort tillykke med Anemone. Fantastisk navn, passer perfekt til Madeleine
M (: skriver: Strot tillykke! Hvor er det dejligt!
Strot tillykke! Hvor er det dejligt!
Kæmpe stort tillykke
Det er bare det skønneste navn, I har fundet til hende
Det vil jeg glæde mig til at skrive
Havde Sophus været en pige, havde jeg også valgt det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128