Shit... !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

HRLK

Hej derude!

Er 18 år gammel, og jeg GLÆDER mig til en dag at skulle blive mor, men det skulle virkelig helst ikke være nu :s

Jeg har på det sidste haft det meget underligt, og kan ikke rigtigt finde nogen logisk forklaring på det? 
Og da jeg har regnet mig frem til, at jeg formentligt havde ægløsning, sidst jeg besøgte min kæreste (langdistance-forhold), er jeg lidt bekymret.

Jeg oplever disse ting:

Jeg har skiftevis hård og tynd mave hver dag i mange dage nu 

Jeg har kvalme og hovedpine 

Jeg har mere udflåd end jeg plejer og både farven og konsistensen er anderledes 

Jeg tisser konstant

Jeg er hele tiden sulten 

- Og vi brugte ikke kondom alle gangene… Han tak sig så godt nok ud i stedet...

Åh... Jeg VED godt, det lyder meget overbevisende.... Men er der nogen der tror, at det KUNNE være tilfældigt?  

Det er nu 2 uger siden, jeg besøgte ham...

På forhånd tak!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

mth1987

HRLK skriver:

Hej derude!

Er 18 år gammel, og jeg GLÆDER mig til en dag at skulle blive mor, men det skulle virkelig helst ikke være nu :s

Jeg har på det sidste haft det meget underligt, og kan ikke rigtigt finde nogen logisk forklaring på det? 
Og da jeg har regnet mig frem til, at jeg formentligt havde ægløsning, sidst jeg besøgte min kæreste (langdistance-forhold), er jeg lidt bekymret.

Jeg oplever disse ting:

Jeg tisser konstant

Jeg er hele tiden sulten 

Åh... Jeg VED godt, det lyder meget overbevisende.... Men er der nogen der tror, at det KUNNE være tilfældigt?  

På forhånd tak!!!

Min umiddelbare tanke er at der ikk er tegn på graviditet allerede to uger efter samleje. 

Anmeld

6. februar 2013

Louise H.

Jeg ville teste hvis jeg var dig

Anmeld

6. februar 2013

HRLK

mth1987 skriver:

Min umiddelbare tanke er at der ikk er tegn på graviditet allerede to uger efter samleje. 

Det beroliger, bare der er én, der har sagt, at det ku' lyde tilfældigt... Tak!!

Anmeld

6. februar 2013

Lise

mth1987 skriver:

I min anden graviditet fik jeg første gang kvalme - sådan en agtig kvalme jeg kun kendte fra graviditet - en uge før jeg kunne teste positivt. Jeg var kun 3+2 eller sådan noget. Så det vil jeg mene KAN lade sig gøre.

Til TS: Tag en test!

Anmeld

6. februar 2013

Krussedulle

HRLK skriver:

Hej derude!

Jeg oplever disse ting:

Jeg tisser konstant

Jeg er hele tiden sulten 

På forhånd tak!!!

Det kan jo være både det ene og det andet

Tag en test og få klar besked!

Anmeld

6. februar 2013

HRLK

rodehovedet skriver:

Jeg ville teste hvis jeg var dig

Gør jeg også, hvis min mens. udebliver... det er bare svært at koncentrere sig i ventetiden, synes jeg 

Anmeld

6. februar 2013

AnnaK89

mth1987 skriver:

Nok da hvis hun havde ÆL der Så er det jo 4 uger ca. efter hendes mens.

Ts - jeg ville tage en test. Vi kan ikke sige noget herinde, altså om du er gravid eller ej.
Den der med at han trak sig ud, den holder bare ikke - så kunne i nærmest lige så godt dyrke ubeskyttet sex.

Anmeld

6. februar 2013

Louise H.

HRLK skriver:

Gør jeg også, hvis min mens. udebliver... det er bare svært at koncentrere sig i ventetiden, synes jeg 

Det kan jeg godt forstå :-) men du må vel vente mens inden for de næste dage? Clear blue digital kan teste et par dage før forventet mens :-)

Anmeld

6. februar 2013

HRLK

AnnaKJ skriver:

Nok da hvis hun havde ÆL der Så er det jo 4 uger ca. efter hendes mens.

Ts - jeg ville tage en test. Vi kan ikke sige noget herinde, altså om du er gravid eller ej.
Den der med at han trak sig ud, den holder bare ikke - så kunne i nærmest lige så godt dyrke ubeskyttet sex.

Ja... Jeg ved virkelig godt, at den ikke holder... 

Jeg har det også skidt med det. Især nu :s ! 

Men tak for jeres svar. Jeg må vel bare vente. Vidste bare ikke, om det var normalt, at kunne mærle noget på et så tidligt stadie. 

Det var mest det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.