Jer der fik pks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvornår var i til samtale med sygehuset med henblik på kejsersnit? Jeg fik AKS første gang, og har SÅ meget angst at jeg hele tiden har sagt, kejsersnit eller jeg nøjes med et barn, men er sgu lidt bange for det først er for sent hvis de nægter kejsersnit...

Så hvornår og hvordan kom i til samtale... var det jeres læge der henviste eller hvordan??

(er lige ano, da det stadig ikke er offentliggjort. )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Hvornår var i til samtale med sygehuset med henblik på kejsersnit? Jeg fik AKS første gang, og har SÅ meget angst at jeg hele tiden har sagt, kejsersnit eller jeg nøjes med et barn, men er sgu lidt bange for det først er for sent hvis de nægter kejsersnit...

Så hvornår og hvordan kom i til samtale... var det jeres læge der henviste eller hvordan??

(er lige ano, da det stadig ikke er offentliggjort. )

Har ikk prøvet kejsersnit men har valgt det denne gang. Og jeg er i uge 15 nu og har fået brev vedr samtale i april så det er ca 3 mdr før termin

Anmeld

6. februar 2013

jeanne-skat

Jeg kom til samtale i uge 34

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Har ikk prøvet kejsersnit men har valgt det denne gang. Og jeg er i uge 15 nu og har fået brev vedr samtale i april så det er ca 3 mdr før termin

Det var godt nok sent
Er bare SÅÅÅ mnge for at de nægter KS og så er der jo ingen anden vej, for ud skal babyen jo...

Anmeld

6. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Det var godt nok sent
Er bare SÅÅÅ mnge for at de nægter KS og så er der jo ingen anden vej, for ud skal babyen jo...

Men i og med du fik aks sidst skal du nok ikk overtale dem på samme måde som kvinder der har født normalt. Som regel synes jeg at have hørt at de bliver tilbudt begge dele?

Anmeld

6. februar 2013

Tulle83

Anonym skriver:

Det var godt nok sent

Jeg skal til samtale i uge 35, og jeg synes også det er meget, meget sent! Jeg går og bekymrer mig rigtig meget, så jeg har tænkt mig at ringe til min jordemoder i morgen og høre om det ikke kan blive før, da det går ud over min trivsel i hverdagen!

Jeg har godt nok ikke født før, og er også meget bange for at blive afvist, men i og med, at du før har født ved AKS, så tror jeg du har store chancer for at få kejsersnit denne gang.

Anmeld

6. februar 2013

babyonboard

Jeg fik et pks med min datter da hun sad op og de kunne ikke vende hende, jeg kom til en samtale i uge 38+5 og fik en tid ugen efter. fik mit pks 4 dage før termin så det var rimelig sent. 

Anmeld

6. februar 2013

Maise86

Man har frit valg om man vil føde naturligt eller ved kejsersnit.

Så ingen tvinger nogen til noget, men man forsøger muligvis at overtale, men tvinge kan de ikke

Anmeld

6. februar 2013

Tulle83

Maise86 skriver:

Man har frit valg om man vil føde naturligt eller ved kejsersnit.

Så ingen tvinger nogen til noget, men man forsøger muligvis at overtale, men tvinge kan de ikke

Man har desværre ikke frit valg, nej, og kan derfor ikke selv bestemme om man skal have kejsersnit.

I følge lovgivningen kan man dog fravælge en behandling, såman kan vel i teorien krydse sine ben og nægte at føde vaginalt

Anmeld

7. februar 2013

Maise86

Tulle83 skriver:

Man har desværre ikke frit valg, nej, og kan derfor ikke selv bestemme om man skal have kejsersnit.

I følge lovgivningen kan man dog fravælge en behandling, såman kan vel i teorien krydse sine ben og nægte at føde vaginalt

Så skal det være lavet om siden 2010 da jeg fødte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.