er så spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er helt rundt på gulvet i dag. Jeg har skiftevis ondt i maven og et smil på læben

Jeg er pt igang med en sosu-uddannelse, og ville være færdig til sommer. Drømmen er at blive sygeplejerske - og nu kommer det vilde!

Jeg er simpelthen blevet tilbudt en plads på sygeplejestudiet, med start hurtigst muligt!!

Jeg tør (og ønsker heller ikke) at sige nej til pladsen - så nu håber jeg virkelig at det hele falder på plads så jeg kan starte på mit drømmestudie - pyha, har så mange sommerfugle i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

wamse

Ej hvor fedt

Sender dig lige en masse for at det hele falder på plads

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Ej hvor fedt

Sender dig lige en masse for at det hele falder på plads

Tusind tak

Er lidt spændt på om min nuværende arbejdsgiver vil være villig til at se bort fra den måneds opsigelse jeg ellers har skrevet under på

jeg ønsker det bare SÅ meget

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

Synes bare lige at jeg ville komme med en update

Jeg ER startet på sygeplejestudiet - og jeg er så glad for det!

Har nu været igang i to uger og indtil videre fungerer det faktisk rigtig godt i forhold til lektier og familieliv

Min gamle arbejdsplads blev selvfølgelig overrasket, men glade. Så selvom det var en pludselig og hurtig afgang derfra, synes jeg at det blev afsluttet på en god måde

Det er enormt dejligt for mig nu at vide hvad jeg skal det næste lange stykke tid - og det er helt sikkert noget jeg brænder for!

Glade hilsner herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.