er denne test positiv? med afstemning ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Tro du bare på det! Er du i tvivl, så tag en ny test om et par dage, også om morgenen selvfølgelig, så skulle den gerne være lidt mere tydelig

vi har såååå mange tests herhjemme, så jeg tager en ny i morgen og så højst sandsynligt igen på tirsdag hvor jeg først rigtig har testdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

vi har såååå mange tests herhjemme, så jeg tager en ny i morgen og så højst sandsynligt igen på tirsdag hvor jeg først rigtig har testdag

GUD det er også tidlig du kan teste positivt så Jeg kender godt det der med mange tests Da jeg havde lavet den første positive test købte jeg nok 5 nye som jeg tog de efterfølgende dage, total pengespild alligevel

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

GUD det er også tidlig du kan teste positivt så Jeg kender godt det der med mange tests Da jeg havde lavet den første positive test købte jeg nok 5 nye som jeg tog de efterfølgende dage, total pengespild alligevel

ja det er nemligt, men man kan jo ikke lade være. man for jo nærmest et helt adrenalin kick af det

ja det er sindssyg tidligt, det er også derfor jeg var meget overrasket. men jeg har også en ret lang cyklus, på 33 dage.

Anmeld

6. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

ja det er nemligt, men man kan jo ikke lade være. man for jo nærmest et helt adrenalin kick af det

ja det er sindssyg tidligt, det er også derfor jeg var meget overrasket. men jeg har også en ret lang cyklus, på 33 dage.

Jeg kunne heller ikke lade være

Ja okay, så er det svært at vente kan jeg godt se!

Anmeld

6. februar 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Helt klart positiv. Stort tillykke 

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg kunne heller ikke lade være

Ja okay, så er det svært at vente kan jeg godt se!

En lille Update:

Jeg er HELT forvirret nu

Jeg tog en test igen i morges og efter 3 minutter kunne jeg lige ane en streg men var faktisk lidt usikker om det bare var en skyggestreg.
Jeg gik i bad og da jeg kom ud (ca 10 minutter efter) var den positiv, ikke sådan vildt positiv men ligesom testen i går.
Men det kan man vel ikke regne med vel?

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Helt klart positiv. Stort tillykke 

En lille Update:

Jeg er HELT forvirret nu

Jeg tog en test igen i morges og efter 3 minutter kunne jeg lige ane en streg men var faktisk lidt usikker om det bare var en skyggestreg.
Jeg gik i bad og da jeg kom ud (ca 10 minutter efter) var den positiv, ikke sådan vildt positiv men ligesom testen i går.

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

simone_jacobsen skriver:

Min test var ikke mere positiv end dine er og jeg fødte en sund og perfekt dreng den 17. januar.

Jeg tør godt at sige......

TILLYKKE

En lille Update:

Jeg er HELT forvirret nu

Anmeld

7. februar 2013

marie_jon

Anonym skriver:

Jeg har egentlig først testdag på tirsdag, men jeg kunne bare slet ikke vente med at teste så tog en test her for 30 minutter siden og mod alt forventning kom der en MEGET svag positiv streg.
Jeg tør slet ikke håbe på at det kan være rigtig .. vi har kun prøvet i 2 måneder.
Billederne er taget ca 20 min efter jeg tog testen men den positive streg har ikke ændret sig siden de 3 minutter
har lavet en afstemning da jeg synes det er mest overskueligt
så hvad siger i piger? kan det virkelig være rigtig?

den ser lige nøjagtig Lige så postitiv ud, som første test jeg tog jeg var lang tid om at danne HCG, og derfor gik det noget tid før testen blev rigtig tydelig. Så mon ikke den er god nok

Anmeld

7. februar 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

En lille Update:

Jeg er HELT forvirret nu

Alt over tid kan du ikke regne med!
Er ikke sikker på, at det er mig du skal rådføre dig med - jeg er typen der simpelthen ikke forstår hvorfor folk tager mere end 1 test.
Man skal man tage flere test skal det være med dages mellemrum, så vent til du burde test og tag en der, er den positiv så ring til lægen og få bekræftet!!

Min læge sagde til mig... 'Er der er streg, så er du gravid så.. Tillykke'.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.