Nærmer min fødsel sig eller....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

LBK

Hej søde piger..

Jeg har oprettet et par indlæg de sidste par dage. Det skyldes nok uvidenhed, frustrationer og utålmodighed Men håber i vil læse med alligevel. 

Jeg er i dag 39+1. 

Da jeg vågnede i morges synes jeg at lille-pigen lå anderledes inde i min mave. Som om hun fyldte meget mere end i går, sådan har jeg det stadig. Jeg har hele dagen haft svæt at bukke mig den mindste smule forover, fordi jeg synes hun "ligger i vejen". Hvilket jo ikke er usandsynligt.

Samtidig med at min mave generelt bare føles lidt hårdere i dag end den plejer, så synes jeg at jeg i dag har haft utrolig mange plukveer. De kommer sådan rimelig jævnligt, (måske flere gange i timen), og de strammer NOGET mere end de plejer. Men det er lidt svært at vurdere når min mave jo føles så stramt. 

Jeg har sådan en "kommen og gåen" smerte i maven. Jeg synes ikke rigtig smerten har forbindelse med plukveerne. Synes de minder om en blanding af svage mens-smerter og begyndelsen  til en gang "dårlig mave". Det er så svært at beskrive, men håber i forstår. 

Så i erfarene piger, kan i guide mig. Tror i der er noget undervejs eller er det bare mig der ønsker...????

(er godt nok 2. gangs gravid, men blev sat i gang 1. gang, så har ikke oplevet disse ring før).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

LBK

7. februar 2013

Kamilla-m

Jeg har det også idag lige præcis som du skriver jeg er idag 38+5..  - Jeg har dog også dårlig mave . Så jeg håber også det er fordi vores prinsesse er på vej ud til os! men det har jeg nu gjort i 14 dage . haha. men ud fra det du skriver kunne det godt lyde til at det er optakt til noget. Jeg sender gerne LIDT ve-støv til dig, resten beholder jeg selv  og god fødsel.

Anmeld

7. februar 2013

LBK

MortilMogL skriver:

Jeg har det også idag lige præcis som du skriver jeg er idag 38+5..  - Jeg har dog også dårlig mave . Så jeg håber også det er fordi vores prinsesse er på vej ud til os! men det har jeg nu gjort i 14 dage . haha. men ud fra det du skriver kunne det godt lyde til at det er optakt til noget. Jeg sender gerne LIDT ve-støv til dig, resten beholder jeg selv  og god fødsel.

Tusind tak for svar

Anmeld

7. februar 2013

simone_jacobsen

LBK skriver:

Hej søde piger..

Jeg har oprettet et par indlæg de sidste par dage. Det skyldes nok uvidenhed, frustrationer og utålmodighed Men håber i vil læse med alligevel. 

Jeg er i dag 39+1. 

Da jeg vågnede i morges synes jeg at lille-pigen lå anderledes inde i min mave. Som om hun fyldte meget mere end i går, sådan har jeg det stadig. Jeg har hele dagen haft svæt at bukke mig den mindste smule forover, fordi jeg synes hun "ligger i vejen". Hvilket jo ikke er usandsynligt.

Samtidig med at min mave generelt bare føles lidt hårdere i dag end den plejer, så synes jeg at jeg i dag har haft utrolig mange plukveer. De kommer sådan rimelig jævnligt, (måske flere gange i timen), og de strammer NOGET mere end de plejer. Men det er lidt svært at vurdere når min mave jo føles så stramt. 

Jeg har sådan en "kommen og gåen" smerte i maven. Jeg synes ikke rigtig smerten har forbindelse med plukveerne. Synes de minder om en blanding af svage mens-smerter og begyndelsen  til en gang "dårlig mave". Det er så svært at beskrive, men håber i forstår. 

Så i erfarene piger, kan i guide mig. Tror i der er noget undervejs eller er det bare mig der ønsker...????

(er godt nok 2. gangs gravid, men blev sat i gang 1. gang, så har ikke oplevet disse ring før).

Jeg fødte for 3 uger siden og skal være ærlig at sige, at hverken manden eller jeg troede at jeg havde veer...

Angiveligt siger alle, at man ikke er i tvivl og veer har en varighed af 30-60 sekunder og gør ondt i lænden.. Jeg var i tvivl og mine veer varede i 90-120 sekunder og jeg havde ikke ondt i lænden.

Men skal jeg beskrive hvordan det føles, så var det voldsomme menstruations smerter. Det gjorde mega ondt i skridtet, henover hele lysken og op imod navlen. Jeg kunne ikke holde ud at gå eller stå og det gjorde mega ondt når jeg sad på toilettet. Smerten ændrede sig faktisk ikke på noget tidspunkt, mens jeg var herhjemme, udover den blev lidt kraftigere og kom mere hyppigt. Varigheden på veerne forblev de 90-120 sekunder og fik først smerter i lænden da pressefasen gik igang. (Det skal lige siges at vi først ringede til JM da jeg havde passeret de 5 minutters varighed og her var vi stadig i tvivl om det var veer).

Men vil sige at jeg i mere end 3 uger inden fødsel flere gange, mange gange, troede at der var noget under opsejling!!

Håber du 'forstår' min beskrivelse?!
Sender masser af ve-støv i din retning!!!
PUUUST!!!

Anmeld

7. februar 2013

Mum33

Det kunne godt være et tegn på, at der er noget under opsejling  Er totalt med i fødselsræset pt. Er i 39+2, så hvem kommer først ?

Håber snart du får hende ud

Anmeld

7. februar 2013

LBK

E. B. skriver:

Det kunne godt være et tegn på, at der er noget under opsejling  Er totalt med i fødselsræset pt. Er i 39+2, så hvem kommer først ?

Håber snart du får hende ud

Det gør jeg  

Anmeld

7. februar 2013

Mum33

LBK skriver:

Det gør jeg  

Vi får se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.