hjælp til at beregne ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Jeg skriver fordi jeg ikke kan finde ud af hvornår man har ægløsning. jeg kan nogle gange bløde i 10-12 dage, andre gange 3-4 dage, kommer ens ægløsning så 14 dage efter ens mens uanset hvor lang tid man har blødt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

fresia

Profilbillede for fresia

Hej allesammen

Jeg skriver fordi jeg ikke kan finde ud af hvornår man har ægløsning. jeg kan nogle gange bløde i 10-12 dage, andre gange 3-4 dage, kommer ens ægløsning så 14 dage efter ens mens uanset hvor lang tid man har blødt?

Man siger at ÆL kommer 14 dage INDEN mens starter, så hvis du har en regelmæssig cyklus skal du regne 14 dage før du forventer din mens
Ellers kan du prøve at teste for ÆL

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

fresia skriver:

Man siger at ÆL kommer 14 dage INDEN mens starter, så hvis du har en regelmæssig cyklus skal du regne 14 dage før du forventer din mens
Ellers kan du prøve at teste for ÆL

ja men hvad så hvis man ikke har regelmæssig?

Anmeld

6. februar 2013

fresia

Profilbillede for fresia
/small>

ja men hvad så hvis man ikke har regelmæssig?

Så kan det godt være lidt svært men igen, man kan teste for æl. Nogle får smerter under æl, og kan så det på deres udflåd hvornår de har æl
Jeg har selv en meget uregelmæssig cyklus det svinger mellem 28-55 dage. Vi prøvede med tests, men besluttede bare at tage det som det kom, og så skete det også

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

fresia skriver:

Så kan det godt være lidt svært men igen, man kan teste for æl. Nogle får smerter under æl, og kan så det på deres udflåd hvornår de har æl
Jeg har selv en meget uregelmæssig cyklus det svinger mellem 28-55 dage. Vi prøvede med tests, men besluttede bare at tage det som det kom, og så skete det også

men hvis nu jeg har blødt i 11 dage, skal jeg så regne med at have ægløsning omkring 14 dage efter?

Anmeld

6. februar 2013

fresia

Profilbillede for fresia

men hvis nu jeg har blødt i 11 dage, skal jeg så regne med at have ægløsning omkring 14 dage efter?

Hvis du har en cyklus på 28 dage, så vil du have æl omkring dag 14. Er din cyklus på f.eks. 31 dage vil du have æl omkring på 17 dagen, så det er svært at sige det hvis du har uregelmæssig cyklus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.