Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

mth1987

Hej derude

nu begynder mit tøj at krympe, eller også er det maven der vokser

så jeg ville høre om der var nogen der havde noget ventetøj til salg i pæn stand. Især et par behagelige løse bukser der ikk stramme. Str er 42 i buks og large i bluse  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

mth1987

mth1987 skriver:

Hej derude

nu begynder mit tøj at krympe, eller også er det maven der vokser

så jeg ville høre om der var nogen der havde noget ventetøj til salg i pæn stand. Især et par behagelige løse bukser der ikk stramme. Str er 42 i buks og large i bluse  

Slet ingen

Anmeld

6. februar 2013

tarkoflen

Jeg har købt et par skønne bukser i h&m til 180 kr. hvis der ikke er nogen der melder sig på banen synes faktisk deres tøj er ganske godt, og til at betale sig fra!

Anmeld

6. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

H&M har masser af fedt ventetøj, og det koster heldigvis ik så meget. Prøv evt at se det billede frkzier lige har lagt ind. 

De har stadig udsalg, så der er mange penge at spare. Vh stine

Anmeld

6. februar 2013

mth1987

tarkoflen skriver:

Jeg har købt et par skønne bukser i h&m til 180 kr. hvis der ikke er nogen der melder sig på banen synes faktisk deres tøj er ganske godt, og til at betale sig fra!

Har lige været der og de havde ingen og mine egne joggingbukser strammer en del nu og det ikk så rart når jeg samtidig har kvalme. Måske jeg bare sku finde en af de der jumpsuit 

Anmeld

6. februar 2013

mth1987

StineW79 skriver:

H&M har masser af fedt ventetøj, og det koster heldigvis ik så meget. Prøv evt at se det billede frkzier lige har lagt ind. 

De har stadig udsalg, så der er mange penge at spare. Vh stine

Har lige været der og de havde stort set intet. En ret lille vente afdeling desværre

hvilket billed?

Anmeld

6. februar 2013

tarkoflen

mth1987 skriver:

Har lige været der og de havde ingen og mine egne joggingbukser strammer en del nu og det ikk så rart når jeg samtidig har kvalme. Måske jeg bare sku finde en af de der jumpsuit 

Prøv på nettet de har også en del på deres webshop...

http://tablet.hm.com/dk/subdepartment/LADIES?Nr=42 94928817

Desværre ikke de lækre bukser jeg har hvor bor du? Måske der er andre butikker med ventetøj tæt på

Anmeld

6. februar 2013

mth1987

tarkoflen skriver:

Prøv på nettet de har også en del på deres webshop...

http://tablet.hm.com/dk/subdepartment/LADIES?Nr=42 94928817

Desværre ikke de lækre bukser jeg har hvor bor du? Måske der er andre butikker med ventetøj tæt på

Tak

jeg bor i Sorø og der ikk rigtig nogen ordentlig mama afd i nærheden 

Anmeld

6. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
mth1987 skriver:

Har lige været der og de havde stort set intet. En ret lille vente afdeling desværre

hvilket billed?

Prøv at gå ind under graviditet, der har frkzier lige lagt at billede ind. Vh stine

Anmeld

6. februar 2013

tarkoflen

mth1987 skriver:

Tak

jeg bor i Sorø og der ikk rigtig nogen ordentlig mama afd i nærheden 

Øv, så er du nok nødt til at ty til en webshop eller ud og køre lidt efter det...

God jagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.