Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej derude
nu begynder mit tøj at krympe, eller også er det maven der vokser
så jeg ville høre om der var nogen der havde noget ventetøj til salg i pæn stand. Især et par behagelige løse bukser der ikk stramme. Str er 42 i buks og large i bluse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mth1987 skriver: Hej derude nu begynder mit tøj at krympe, eller også er det maven der vokser så jeg ville høre om der var nogen der havde noget ventetøj til salg i pæn stand. Især et par behagelige løse bukser der ikk stramme. Str er 42 i buks og large i bluse
Slet ingen
H&M har masser af fedt ventetøj, og det koster heldigvis ik så meget. Prøv evt at se det billede frkzier lige har lagt ind.
De har stadig udsalg, så der er mange penge at spare. Vh stine
tarkoflen skriver: Jeg har købt et par skønne bukser i h&m til 180 kr. hvis der ikke er nogen der melder sig på banen synes faktisk deres tøj er ganske godt, og til at betale sig fra!
Jeg har købt et par skønne bukser i h&m til 180 kr. hvis der ikke er nogen der melder sig på banen synes faktisk deres tøj er ganske godt, og til at betale sig fra!
Har lige været der og de havde ingen og mine egne joggingbukser strammer en del nu og det ikk så rart når jeg samtidig har kvalme. Måske jeg bare sku finde en af de der jumpsuit
StineW79 skriver: H&M har masser af fedt ventetøj, og det koster heldigvis ik så meget. Prøv evt at se det billede frkzier lige har lagt ind. De har stadig udsalg, så der er mange penge at spare. Vh stine
Har lige været der og de havde stort set intet. En ret lille vente afdeling desværre
hvilket billed?
mth1987 skriver: Har lige været der og de havde ingen og mine egne joggingbukser strammer en del nu og det ikk så rart når jeg samtidig har kvalme. Måske jeg bare sku finde en af de der jumpsuit
tarkoflen skriver: Prøv på nettet de har også en del på deres webshop... http://tablet.hm.com/dk/subdepartment/LADIES?Nr=42 94928817Desværre ikke de lækre bukser jeg har hvor bor du? Måske der er andre butikker med ventetøj tæt på
Prøv på nettet de har også en del på deres webshop... http://tablet.hm.com/dk/subdepartment/LADIES?Nr=42 94928817Desværre ikke de lækre bukser jeg har hvor bor du? Måske der er andre butikker med ventetøj tæt på
Tak
jeg bor i Sorø og der ikk rigtig nogen ordentlig mama afd i nærheden
mth1987 skriver: Har lige været der og de havde stort set intet. En ret lille vente afdeling desværre hvilket billed?
Prøv at gå ind under graviditet, der har frkzier lige lagt at billede ind. Vh stine
mth1987 skriver: Tak jeg bor i Sorø og der ikk rigtig nogen ordentlig mama afd i nærheden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128