hvordan fant i ud af i var gravide:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Elskermiinsøøn! skriver:

hej

ja over skriften siger det hele hvordan fant i ud af  i var gravide!

jeg tog en hjemme test og en hos lægen.. ku mærke at jeg var gravid før jeg tog testen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Lone Jakobsen

jeg havde sådan en fornemmelse indeni at det var tid. jeg havde taget en test få dage forinden og den viste negativ.... så jeg havde lovet min mand at vente en uge med at teste igen.
så selv om jeg gik og kiggede efter mens hele dagen, så var der bare en stemme indeni mig der sagde at det var der ingen grund til.
lægen gad ikke teste mig da jeg kun var gået 5 dage over.... så jeg tog den test jeg havde derhjemme alligevel....og den viste ganske rigtigt posetiv

Anmeld

19. juni 2009

Pige2009

Da jeg tog P-piller havde jeg ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg kunne blive gravid - hvor naivt! Barnet blev undfanget omkring den 10. januar, og allerede fra slutningen af januar begyndte jeg at have en underlig fornemmelse i maven, som jeg ikke kunne forklare. Min mens kom som vanligt, og jeg havde ingen af de gener, man sædvanligvis har, når man er gravid, alligevel kunne jeg mærke at noget ikke var som det plejede.

Min veninde foreslog mig i marts at tage en graviditetstest, men jeg slog en latter op og sagde umuligt. Alligevel kunne jeg ikke rigtig glemme hendes ord, så jeg tog en test. Positiv. Jeg var rystet og målløs og ventede 5 dage inden jeg tog en ny. Positiv. Herefter gik jeg til lægen og fik at vide jeg faktisk var 10 uger henne.

Så man kan sagtens være gravid selvom man både tager P-piller og har mens. Troede bare ikke jeg skulle blive en af dem...

Linda 23+6

Anmeld

19. juni 2009

Stumpen

Tog en test

Anmeld

19. juni 2009

Klitgaard

jeg har alle tre gange taget en test da jeg var gået et par dage over tid

Anmeld

19. juni 2009

Mum33

Fik pludselig mega store bryste på et par dage, så der lugtede jeg lunten

Anmeld

19. juni 2009

Betina88

Jeg havde taget min sidste p-pille , så gik der lidt at jeg så fik mens .. Efter min mens , to' jeg en test i november måned og den var selvfølgelig negativ .. December gik jeg op til min læge og den var positiv .,. Jeg var allerede 8 uger henne ..

Anmeld

19. juni 2009

Diana...

Tog en test 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.