Jeg er helt lost!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

bobbles

ja vi har i dag været nede og booke leje lokale og kirke til den store dag. men hvad så nu? aner ikke hvor mange mængder af mad og drikke varer og slik der skal købes? vi skal til Lalandia i næste uge med børnene og så vil vi tage færgen til Tyskland og købe drikke varer vi vil købe 15 rammer af både øl og sodavand. spiritus er klaret men slik ved jeg heller ikke hvor meget. det skal siges at vi bliver ca 30 voksne og ca 15 børn. og vi har planlagt at købe kinesisk buffet. Hvad købte i til jeres bryllup og hvor meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

bobbles

opper lige tråden.. er der ikke en eneste ud af de 36 der har kigget der kan hjælpe?

Anmeld

6. februar 2013

AnnaK89

Vil i have 15 kasser af både øl og sodavand? Altså 30 kasser?

Anmeld

6. februar 2013

bobbles

AnnaKJ skriver:

Vil i have 15 kasser af både øl og sodavand? Altså 30 kasser?

ja er det for lidt?

Anmeld

6. februar 2013

AnnaK89

bobbles skriver:

ja er det for lidt?

Nej - jeg vil sige det er alt for meget.
I kunne sagtens nøjes med 10 ks øl og 10-12 ks sodavand.
Bliver der serveret vin også?

Anmeld

6. februar 2013

Alexander&Lærke

Syntes også 15 rammer af hver lyder af meget, men du kender dine gæster bedst. Her var vi ca 25 voksne til vores datter barnedåb i sin tid havde købt en kasse øl og kun 3 blev drikker fra kassen. Vi drikker ikke selv øl så et år efter måtte vi kassere resten som vi ikke havde fået udbryder når der havde været gæster. Nu er jeres jo selvfølgelig noget  andet, når der er tale om bryllup men tror også halvdelen vil række eller eller ikke mere af 10 kasser. 15 kasser sodavand lyder fint, børnene drikker sikkert en masse sådan en aften... Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.