vægten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Anonym trådstarter

jeg er i uge 24 og har taget 3,8 kg på - er det godt eller skidt?

Jeg er overvægtning og bør helst MAX tage 10 kg på. Tænker at 6,2 kg er lidt at have tilbage når der stadig er 16 uger endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg er overvægtning og bør helst MAX tage 10 kg på. Tænker at 6,2 kg er lidt at have tilbage når der stadig er 16 uger endnu

Det er da meget godt! Da jeg var der var der røget 4,5 kilo på - nu er jeg 32+5 og har taget 12 kilo på - har dog en del vand i kroppen..

Jeg er også overvægtig - min læge har dog sagt at det ikke er så vigtigt om det er 10 eller 15 kilo man tager på - det vigtigste er at man spiser sundt og varieret og ikke bliver skræmt af vægtøgningen - det meste forsvinder helt naturligt af sig selv

Men jeg ved godt hvor deprimerende det er at kiloene kommer på - man bliver bare nødt til at se lidt bort fra det, da det jo (desværre) ikke kan undgåes..

Anmeld

6. februar 2013

Tulle83

Jeg tror det er meget individuelt.

Jeg er også overvægtig, og havde for 4 uger siden (i uge 28) taget 11 kg på! Så begyndte jeg at svømme og gå ture hver dag og spise mindre, men flere små måltider. Nu har jeg så tabt de 3 af kiloene igen

Men ja, som der også er  nævnt tidligere, så handler det om at få noget motion og spise sundt og varieret. Så har du gjort det du kan gøre

Anmeld

6. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg tror det er ganske fint, det kan være du er en af de heldige der ikke siger BANG også har de taget mega meget på i sidste trimester

Jeg er selv overvægtig, som i meget overvægtig, og jeg havde i uge 24 kun taget 1,1 kilo på, men det skal så også siges, at jeg i starten af min graviditet nærmest ikke spiste, fordi jeg blev syg ved tanken om mad, så det jeg spiste gik nærmest alt sammen til lillemanden, og jeg tabte mig derfor 6 kilo i de første par måneder, så egentlig havde jeg jo taget omkring 7 kilo på, hvis man tager de kilo med jeg havde tabt

Men så længe, at lægen eller din JM ikke brokker sig, så er det ikke noget du skal tænke på tror jeg

Held og lykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.