Ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

christina92

lineog4 skriver:

Ja ikke som mor til et dødt barn men som bruger her inde. Jeg er mor til Lia som vi mistede for 6 år siden.

I kan se hendes mindeside: liasminde.dk

er også mor til 3 levende mirakler: Dina, liam og linus

line

Sikke en frygtelig skæbne for denne smukke pige

Det er en fantastisk hjemmeside i har lavet i minde om hende, og synes du skriver på en utrolig beskrivende, rørende og smuk måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Maja_4000

Puha .. Det burde ingen forældre opleve

Anmeld

6. februar 2013

Swerg

Har stor og dyb medfølelse med jer. 

Hvir er det dog urimeligt.

jeg græder på jeres vegne ! 

Hun er virkelig smuk. 

Det er med stor klump i halsen jeg skriver dette. Selvom det er lang tid siden vil du selvfølgelig have et stort sorg i hjertet. Ingen burde opleve dette.. INGEN!!! Hvordan kan vor herre tage små børn som ikke har haft en chance her i livet!

gamle mennesker skal afsted, men ikke de unge, små og uskyldige . Bare han vidste det.

stort kram til jer, og min dybeste medfølelse .

Anmeld

6. februar 2013

Gittemor09

hvor er det en flot mindeside

kan slet ikke beskrive hvor ondt det gør mig på jeres vejne, hvor må i dog have været hele følelses registret igennem...

jeg sidder her med tårer i øjenene, fordi det gør mig ondt at nogle skal igennem så stor en sorg som at sende sit barn til himmels...

men også fordi dine tanker på mindesiden er så smukt og detaljeret skrevet...

Anmeld

6. februar 2013

lineog4

Frk. Himmelblå skriver:

Åh, sikke rørende.
Tårerne triller ned af mine kinder, og jeg føler så meget med jer.

Jeg oplever, at du følte dig svigtet på Roskilde sygehus? Tog de dig ikke alvorligt i modtagelsen?

Smukke, smukke Lia ligner min ældste datter. Rigtig meget endda. Hun havde endda også den orange Katvig dragt...

Tak fordi du vælger at dele jeres historie.
Kram

Nej føler ingen svigt fra Roskilde hospital den aften vi kom ind med Lia, ja faktisk heller ikke de der scannede til MD eller de der sendte os hjem med ordene: der er ingen syge børn på barselsgangen der er opdaget før så tag i bare roligt hjem. Men ja føler et kæmpe svigt fra roskilde brandvæsen, der ikke i første omgang mente lia behøvede at blive tilset på hospitalet og som da de tog hende med valgte at indberette en baby der havde det godt og ikke tog værdier mm på hende og kørte uden udrykning. Men jeg er "heldig" for bitterheden kan jeg ligge væk for intet i det her forløb kunne ændre på udfaldet....! Men nej slet ingen kritik af hospital de kæmpede og var omsorgsfuldeLine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.