nogle der har forstand på kombi olie og brændefyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.841 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111

mig og kæresten skal ud og se på et hus på fredag og der er kombi olie og brændefyr hvad koster det om mdr at have ? og min kæreste er bange for vis man nu ikke er hjemme meget af dagen at fyret så slår over i olie ville det gøre det ? og kan man evt. slå olie delen af fyret fra så det kun bruger brænde og hvor længe ville det holde når man smider brænde i skal man gøre det konstant eller ? håber der sider nogle kloge hoveder her inde som har lidt mere forstand på det ind mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

anna111

slet ingen 

Anmeld

6. februar 2013

mth1987

Anna111 skriver:

mig og kæresten skal ud og se på et hus på fredag og der er kombi olie og brændefyr hvad koster det om mdr at have ? og min kæreste er bange for vis man nu ikke er hjemme meget af dagen at fyret så slår over i olie ville det gøre det ? og kan man evt. slå olie delen af fyret fra så det kun bruger brænde og hvor længe ville det holde når man smider brænde i skal man gøre det konstant eller ? håber der sider nogle kloge hoveder her inde som har lidt mere forstand på det ind mig 

Min mand har  

Anmeld

6. februar 2013

mth1987

Han skal vide hvor stort huset er og hvor godt det er isoleret det er (sådan et slag på tasken mht isolering)

Anmeld

6. februar 2013

anna111

mth1987 skriver:

Han skal vide hvor stort huset er og hvor godt det er isoleret det er (sådan et slag på tasken mht isolering)

huset er 120m2 og tror det er fint nok isoleret her ikke set det endnu 

Anmeld

6. februar 2013

mth1987

Anna111 skriver:

huset er 120m2 og tror det er fint nok isoleret her ikke set det endnu 

Et sted mellem 18-25.000kr om året på olie. Men kommer jo meget an på huset, hvor varmt i vil ha det osv. Men han siger at i er velkommen til at sende papirerne så kigger han gerne på det.

han snakker også om der er en buffer tank og hvor stor den er. 

Anmeld

6. februar 2013

anna111

mth1987 skriver:

Et sted mellem 18-25.000kr om året på olie. Men kommer jo meget an på huset, hvor varmt i vil ha det osv. Men han siger at i er velkommen til at sende papirerne så kigger han gerne på det.

han snakker også om der er en buffer tank og hvor stor den er. 

okay tak  det bliver mange penge om mdr så når der osse kan fyres med brænde så  og aner ikke om der er en buffer tank  ved kun udlejern fortale mig i mobilen at det bliver opvarmet med kombi olie og brændefyr og at det vil sige at vis vi ikke fyrre op eller det går ud stiller det over på olie jeg havde måske regnet med 1000kr om mdr til olien men kan jeg da godt se ikke er realistisk så 

Anmeld

6. februar 2013

mth1987

Anna111 skriver:

okay tak  det bliver mange penge om mdr så når der osse kan fyres med brænde så  og aner ikke om der er en buffer tank  ved kun udlejern fortale mig i mobilen at det bliver opvarmet med kombi olie og brændefyr og at det vil sige at vis vi ikke fyrre op eller det går ud stiller det over på olie jeg havde måske regnet med 1000kr om mdr til olien men kan jeg da godt se ikke er realistisk så 

Kan du ikk opsnuse hvad det tidligere forbrug har været

Anmeld

6. februar 2013

anna111

mth1987 skriver:

Kan du ikk opsnuse hvad det tidligere forbrug har været

jo kan jo spørger på fredag når jeg skal se det  men tror det bliver for dyrt for os men tusen tak for svar

Anmeld

6. februar 2013

Nettemor

Sådan et havde min bror før han fik stoker. Og han brugte næsten ikke noget olie fordi han fyrede så meget med brænden i stedet. Han havde så sat sit fyr til at det skulle rimelig langt ned i temperatur før det slog over på olien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.